Tolerancija na skincare brendove iza kojih stoje poznati je postala vrlo niska i to ne zato što se radi o (još jednom) brendu neke slavne osobe, već zbog toga što te iste slavne osobe mogu sebi da dopuste da „nabiju“ takve cene za, ruku na srce, gluposti. To ne znači da je svaki celebrity brend loš i/ili precenjen. Na primer, makeup brend Rare Selene Gomez je izuzetno omiljen zato što su cena i kvalitet proizvoda u optimalnom odnosu. Pored toga, poruka o mentalnom zdravlju i prihvatanju sebe oko koje se vrti ceo imidž brenda je pogotak u „sred mete“. Isto se ne može reći za Kim Kardashian koja je već digla prašinu preskupim proizvodima svog brenda SKKN, a koja je njegov asortiman sada proširila i na aksesoar za kuću koji nam stvarno, ali baš stvarno ne trebaju. Bar ne po tolikoj ceni.
Naime, rutine nege lica u devet koraka koje bi vas ukupno koštale 575 dolara, sada su upotpunjene odgovarajućim proizvodima za kuću. Izrađena od sivog, betonskog materijala, kolekcija bi trebalo da se nadogradi na strogi minimalistički izgled ambalaže proizvoda za negu kože sa potpisom SKKN by Kim.
Mišljenja oko ovih dodataka SKKN kolekciji su podeljena. Neki se dive sofisticiranom i nenametljivom izgledu cele kolekcije, ali bez obzira na to, apsolutno svi se slažu da je već stvarno dosta poznatih koji nude precenjene i preskupe stvari. Citiraćemo jedan od komentara na post na kom se nalazi vanity tray: It’s a tray Kim, why?