Rihanna je lansirala svoju prvu liniju za negu kože! Saznajte sve o Fenty Skin proizvodima za kojima je poludeo ceo svet
Rihanna je žena mnogih veština ali i priznanja, baš kao i njen Fenty. Sada je na ceo (preuspešan) portfolio dodala i proizvode za negu kože. Najavljeni su preko njenog Instagrama pre skoro tri nedelje, a uključuju sredstvo za čišćenje, tonik i hidratantnu kremu što zvuči jako basic ali ako pogledate savršenu kožu one koja ih je napravila vrlo verovatno ćete ih poželeti. „Želela sam da imate osećaj da je izvodljivo, lako i da ljude oslobodim onog pritiska da moraju da odaberu rutinu,“ rekla je RiRi. Ipak, nemojte ove proizvode baš svrstati u „samo još jedan celebrity projekat“, forumule sadrže sastojke poput hijaluronske kiseline i nijacinamida, koje obožavaju dermatolozi širom sveta. Ulja nema ni ujednom od njih, a puno pažnje je posvećeno pakovanju i očuvanju životne sredine. Povrh svega, pošto sadrže kokos i dinju, Fenty Skin miriše i na Rihanninu domovinu ostrvo Barbados.
Feanty Beauty nosi titulu jedne od najinkluzivnijih linija šminke koja postoji, a proizvodi za negu kožu svojim pristupačnim cenama i jednostavnim asortimanom su zauzeli isti kurs. Pored toga, zaštitno lice Fenty Skina je rodno fluidna Jazzelle Zanaughtti poznatija pod svojim Instagram nadimkom @uglyworldwide čiji je nalog vizuelna gozba za sve koji vole makeup avanture.
Kao što smo rekli, linija sadrži samo ova tri proizvoda koji su na sajtu FENTYSKIN.COM dostupni od 31. avgusta. Čini se sasvim dovoljno.
TOTAL CLEANS’R REMOVE-IT-ALL CLEANSER
ZA: Uklanjanje svega što vam se skupilo na licu u toku dana zato što RiRi kaže da „maramice za skidanje šminke treba ukinuti“. Sadrži višnju sa Barbadosa koja, osim što nam dolazi iz njene rodne zemlje, sadrži i veliku količinu vitamina C.
FAT WATER PORE-REFINING TONER SERUM
ZA: Hidratacija, zaštita od sunca i i sjajan ten. „Invisible“ često zvuči kao marketinški trik ali online recenzije tvrde da je zaista tako. Pored toga, možete kupiti i dopunu što smanjuje nepotrebno bacanje ambalaže.
Ovaj članak je prvi put objavljen na buro247.com