Predmet žudnje: Hermès H-Trio puder od 111 dolara

Umetnost u bočici

autor BURO.
1 8 1

Kad Hermès lansira nešto novo, to retko kada izgleda samo kao kozmetički proizvod. Njihov H-Trio Healthy Glow Mineral Powder od 111 dolara nije izuzetak te je odmah postao tema u beauty svetu.

Luksuzno pakovanje, svilenkasta tekstura i prepoznatljiv Hermès monogram čine ga proizvodom koji više podseća na umetnički predmet nego na običan puder. I dok su jedni očarani prirodnim „sun-kissed“ sjajem koji pruža, drugi se pitaju: da li jedan puder stvarno treba da košta ovako?

Hermès

Hermès: Prestiž ili funkcionalnost

H-Trio dolazi u paleti nijansi koje pokrivaju sve, od zlatno-toplih tonova Sahara i Atlas, do hladnijih, diskretno ružičastih poput Tottori. Mineralna formula je lagana, savršeno se blenda i daje koži zdrav, prirodan sjaj, dok refill koncept donosi dašak održivosti, retko viđeno u luksuznoj kozmetici. Zlatno-belo pakovanje odiše minimalističkim luksuzom, i svaki detalj jasno pokazuje da Hermès prodaje iskustvo, a ne samo proizvod.

Naravno, rasprave su neizbežne. Dok neki beauty stručnjaci hvale besprekornu formulu i izuzetnu blendabilnost, drugi smatraju da je cena više simbol prestiža nego stvarne funkcionalnosti.

Ipak, razlika u kvalitetu između ovog bronzera i onih iz Chanel, Nars ili Charlotte Tilbury možda i nije tolika, ali Hermès ne prodaje samo puder. Prodaje pripadnost i ideju luksuza u svakom potezu.

h trio healthy glow mineral powder tottori 60447PV001 worn 3 0 0 2000 2000 q99 g
h trio healthy glow mineral powder tottori 60447PV001 worn 12 0 0 2000 2000 q99 g

H-Trio potvrđuje da Hermès kozmetika ima ozbiljnu težinu u svetu lepote. Nakon ruževa i rumenila, ovaj puder postavlja novi standard diskretnog, minimalističkog luksuza, u skladu sa trendom „clean girl“ estetike. Budimo iskreni, to nije proizvod koji vam zaista treba. To je predmet želje.

Foto: Promo