Pretraga

Da li ste primetili da su neočekivane makeup saradnje gotovo uvek ruževi? Ove su nam omiljene

Da li ste primetili da su neočekivane makeup saradnje gotovo uvek ruževi? Ove su nam omiljene

Tekst: BURO.

Pre neki dan objavljena je saradnja između Pat McGrath i kraljeva dropa, brenda Supreme. Ova vest i jeste bila iznenađenje ali proizvod koji su zajedno napravili - crveni ruž - realno i nije. Gotovo svaka kolaboracija, ograničena serija ili poseban projekat sadrži barem jednu nijansu upravo crvenog ruža za usne. Zašto?

Da li ste primetili da su neočekivane makeup saradnje gotovo uvek ruževi? Ove su nam omiljene (фото 1)

Odgovor verovatno leži u tome što je on - taj crveni ruž - i dalje arhetip sve šminke. Malo šta, praktično ništa drugo, ne govori “šminka” više od njega. Pored toga, većina žena pa čak i one koje ga ne nose baš često su u stalnoj potrazi za tom savršenom nijansom uz koju će imati belje i blistavije zube, lepšu kožu i osećati se moćnije. Jednom rečju, crveni ruž je san koji je u praksi gotovo jednako (ako ne i teži) za pronaći od famozne nude nijanse.

I dok svi govore o tome “kako pronaći pravu crvenu”, “klasičnoj crvenoj” i podtonovima kože i boja, kozmetički brendovi nas samo filuju ponudom. Ukoliko je ograničena serija u pitanju - uspeh je zagarantovan. Iskreno, i sami smo “krivi” za gomilanje upravo takvih pošto su jednostavno neodoljivi, a ovo su skorije saradnje koje nikako nismo očekivali ali koje smo itekako zapamtili - iz mnogih razloga.

puma i mac

Da li ste primetili da su neočekivane makeup saradnje gotovo uvek ruževi? Ove su nam omiljene (фото 2)

Puma i MAC napravili su posebnu saradnju u koju su uključili najbolje od oba sveta: i bestseller model patika i bestseller nijanse ruževa. Crvena (naravno), nude u tonu breskve i boja vina našle su se tako kao manifestacija maksime: "lepota se susreće sa pokretom i stvara stil koji će se uvek kretati sa nama". Realno, sve što nam je trebalo.

kfc

Da li ste primetili da su neočekivane makeup saradnje gotovo uvek ruževi? Ove su nam omiljene (фото 3)

Ove godine National Lipstick Day u Americi (a ako je verovati Instagramu i ostatku sveta) KFC je obeležio na poseban način: ružem sa svojim potpisom, crvene nijanse i sa ukusom svojih poznatih prženih krilaca! KFC je takođe napravio test nijanse Bucket Red No 11 tako što su gostima dali da jedu sa njim. Ispitanici su uspeli da pojednu dva ili više krilaca, a da ruž ostane manje više netaknut tako da je proizvod označen kao “WingProof”. Prijatno!

Wu-Tang Clan i Milk Makeup

Da li ste primetili da su neočekivane makeup saradnje gotovo uvek ruževi? Ove su nam omiljene (фото 4)

Cela kolekcija ruževa Wu-Tang Clana i brenda Milk Makeup broji osam nijansi (od kojih nisu sve crvene, naravno). Iskreno, ako se malo bolje zamislite ova saradnja zapravo ima više smisla nego što se to čini na prvi pogled pošto oba brenda imaju jake korene u njujorškoj street kulturi i zalažu se za iste vrednosti. Kao poseban omaž kineskoj kulturi sve nijanse napravljene su od tradicionalnih kineskih sastojaka ali su pogodni za vegane, intenzivno pigmentisani i dugotrajni.

Le Méridien Hotels i La Bouche Rouge

Da li ste primetili da su neočekivane makeup saradnje gotovo uvek ruževi? Ove su nam omiljene (фото 5)

Čekirate se u hotel, naručujete šampanjac i crveni ruž! Upravo ovo je scenario koji su zamislili u hotelu Le Méridien. Od prošle godine, ukoliko okrenete nulu na telefonu u svojoj sobi doneće vam oba na vrata. Genijalno zavodljiv koncept koji će vas, doduše, koštati $160 ali ruž sa potpisom francuske marke La Bouche Rouge dolazi u kožnoj ambalaži koju posle možete dopunjavati.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor