Ovo je saga koju pratimo od februara kada je, nakon nekoliko saradnji sa brendom Estée Lauder (rasprodatih u rekordnom roku, razume se), Victoria Beckham objavila da osniva Victoria Beckham Beauty, digital brend koji će se prodavati preko njenog sajta od sezone jesen/zima 2019/20. Tada je izjavila: “Želim da brinem o ženama i spolja i iznutra, da im pružim neophodne proizvode za šminkanje, negu, parfeme i wellness za koje mislim da su i meni samoj potrebni u životu.”
Victoria, Victoria. Žena sa bezbroj lica, svakim sledećim uspešnijim od prethodnog. Pop zvezda, supruga, majka, modni mogul, a sada u bliskoj budućnosti i beauty mogul. A nema nikakve sumnje da će to i postati, čak i ako zanemarite izjavu iz prethodnog pasusa. Za samo sedamnaest sati od otvaranja Instagram naloga @victoriabeckhambeauty na njemu je bilo skoro 25 hiljada pratilaca.
Ono što znamo o liniji nije mnogo, uprkos neverovatno stylish videima koji su nam dostupni, ali i to što znamo je dovoljno da nas natera da stanemo u imaginarni online red 14. septembra. Reda će svakako biti – prvi kontigent će se verovatno rasprodati u rekordnom roku. Jedino što sa sigurnošču znamo to je da se radi o clean kozmetici i da je pakovanje, pored toga što je otelotvorenje minimalističkog šika i zero waste. Iza nove linije pored same Victoriae stoji i jedna od njenih najboljih prijateljica Sarah Creal, nekadašnja globalna direktorka za razvoji i marketing odeljenja za šminku kompanije Estée Lauder. To je žena koja se odlično snalazi sa kozmetikom, verovatno isto koliko i sama Beckhamova, ako ne i više. Dovoljan je jedan pogled na njih dve u jednakim laboratorijskim mantilima sa monogramima. Šta prodaju? Mi kupujemo!