Upoznajte četiri žene koje menjaju način na koji razmišljamo o putovanjima

    07.06.2019.
    RECOMMENDED

    https://buro247.rs/wp-content/uploads/2019/06/COVER_HOTELIJERKE.jpg

    Žene, više nego ikada, putuju, prelaze i pomeraju granice, a veliki broj njih trasira globalne trendove kada su u pitanju putovanja i ugostiteljstvo. One su na liderskim pozicijama u velikim koroporacijama, ali takođe stoje iza nekih od najinovativnijih travel startup-ova na globalnom nivou. Danas ćemo vam predstaviti četiri fantastične žene koje, svaka na svoj način, utiču na svet. Sasvim sigurno će postati i vaša inspiracija!

    Dorothée Meilichzon, dizajnerka enterijera

    Francuska dizajnerka Dorothée Meilichzon stoji iza nekih od najpopularnijih “Insta” hotela na svetu! Svoj potpis stavila je, između ostalog, na Hotel des Grands Boulevards i hotele Grand Pigalle i Panache u Parizu. Njeni enterijeri su istovremeno ženstveni i ozbiljni, nežni i snažni, svedeni i puni detalja. Taj savršeni balans doveo je do toga da gosti koji odsednu u hotelima koje je ona uredila kao ludi jure savršeni kadar za feed, a postoje oni koji će se odlučiti na bukiranje samo jer žele da provedu nekoliko bezbrižnih dana u tim enterijerima iz snova.


    Meilichzon se toliko samouvereno igra formama, često suprostavljajući i oblike i stilove i tako tvoreći potpuno nove kombinacije koje izgledaju jednostavno genijalno, da se i sami pitamo kako nama nisu pale na pamet!

    Sopstveni biro Chzon je hrabro otvorila sa 27 godina i od tada ide samo uzlaznom putanjom, 2015. godine je na sajmu Maison et Object proglašena dizajnerkom godine, a danas je njena kompanija u svetu enterijera poznata kao „fabrika snova“. Pre svega usmereni su na opremanje objekata kakvi su hoteli, restorani i barovi, Dorothée skoro pa ne zanimaju privatni stanovi. Više puta je izjavila da najviše voli da osmišljava mesta gde će se ljudi zabavljati.

    I to se itekako prepoznaje u njenom dizajnu. Već na prvi pogled na usnama će vam zaigrati osmeh, a oči će prelaziti preko svih detalja, u želji da što bolje upijete taj sklad lepote. Blisko sarađuje sa Experimental hotelskom grupom, a ovog leta ih očekuje veliko otvaranje hotela na Menroki o kome smo vam već pisali.

    Liz Lambert, direktorka Bunkhouse grupe

    Liz je jedna od onih žena koja je napravila oštar zaokret u svom životu i karijeri i sebi dopustila da se oproba u sasvim novom zanimanju i postane neverovatno uspešna! Radila je kao tužilac na Menhetnu, sve dok se nije odlučila da kupi motel u Ostinu i kompletno okrene svoj život naglavačke.

    Njen plan je bio da podigne kredit i lagano renovira sobu, po sobu, ono što nije očekivala jeste negativan odgovor banke. Tako se neočekivano našla u situaciji da vodi motel u kome je noćenje bilo između 30 i 38 dolara, a uz motel “kupila” je i klijentelu koja se tu skupljala: dilere, prostituke i generalno sve one koji nisu imali previše sreće u životu. Zasukala je rukave i počela da proučava hotelski biznis, napokon banka je je poslala pozitivan odgovor, a sami stanari motela prešli su na njenu stranu i navijali su za rebrending.

    Celo to iskustvo inspirisalo ju je da se ozbiljnije posveti poslu i da dublje uđe u ugostiteljski biznis. Iako je početak bio trnovit, a uspon spor, danas se Lambertova može pohvaliti titulom nekoga ko je (re)definisao hotelsku scenu Ostina, a nije se zaustavila samo na tom gradu.

     


    Pre nekoliko godina Standard International kompanija koja stoji iza Standard hotela investirala je Bunkhouse grupu i sada zajedničkim snagama redefnišu naša očekivanja kada su u pitanju hotelske sobe.

    Jen Rubio i Steph Korey, osnivačice kompanije Away

    Ako ste u poslednjih nekoliko godina prolazili kroz neki od američkih aerodroma sigurni smo da se videli ozbiljan broj Away kofera. Ovaj brend se jako brzo nametnuo kao izbor milenijalsa koji često putuju, a dodatnu slavu stekli su kroz saradnje sa poznatima kao što su manekenka Kariie Kloss i košarkaš Dwayane Wade. Veliki deo uspeha duguju i Instagramu, u jednom trenutku objavljivanje boomeranga sa Away ručnim koferom postao je must have deo svakog putovanja. Ali kako je do toga došlo?

    Dve devojke Jen Rubio i Steph Korey na pameti su imale jednostavnu ideju da osnuju kompaniju koja bi putnicima ponudila visokokvalitetne kofere po razumnim cenama. Jednostavne ideje su uvek najbolje!

    Svoj brend su započele sa ručnim koferom u deset boja koji je lako mogao da stane u prostor iznad sedišta u avionu po ceni od 225 dolara, primera radi, u tom trenutku sličan kofer koštao je oko 525 dolara. Jen i Steph su pronašle čak 1.000 influensera kojima su poslale proizvod, i manje više, ostalo je istorija! Tri godine kasnije kompanija zapošljava 200 ljudi, koferi i torbe se prodaju u 40 zemalja, u Americi imaju pet prodavnica, a u Londonu butik od 280 kvadratnih metara.


    Ali devojke ne staju, lansirale su magazin Here koji se bavi putovanjima, često organizuju neverovatna putovanja za blogere i influensere, a u trenutku kad je sa njihovom torbom uslikana Meghan Markle postalo je jasno da ova kompanija ne planira da uspori!

    Saznaj više:
    Povezani članci: