Pretraga

Platnene torbe sa štampanim logom su novi nivo logomanije

Luksuzni sportski komadi padaju sa prvog mesta

Tekst: BURO.


Ne treba da budete modni znalac pa da bez ikakve sumnje možete da tvrdite da smo dostigli vrhunac opsesije trendovima iz devedesetih i prve polovine dvehiljaditih, kao i to da je logomanija na jednom od prvih mesta. Luksuzni sportski komadi su prvo na šta pomislite kada se spomene ova reč? Razmislite ponovo. Iako su brendirani duksevi sa kapuljačom na sve strane, oni koji malo bolje (i više) znaju prešli su na novi nivo igrice: torbe prekrivene štampanim logom. Pripišite ovo trenutnoj opsesiji buržoaskim šikom i kombinovanju retro trendova različitih dekada ali brendovi su ove sezone ponovo "oživeli" i modele i logo-printove koji duže vreme nisu bili u prodaji. Rezultat? Ako imate od koga da uzmete vintage verziju, samo napred, savršeno će se uklopiti u ove nove.

Dizajnerske torbe su svakako investicija, nebitno kojim budžetom raspolažete, a po svemu sudeći, dobili smo dokaz da modeli sa tradicionalnim logom traju zauvek. Pored toga, ako već imate neku od ovih fantastičnih torbi, nema ničeg lošeg u tome ako malo želite da se pravite važni. Mali savet: ostatak outfita neka bude monohromatski (to ne znači i isključivo neutralan) da ne pređete u kategoriju karikature. Evo najpoželjnijih - we can dream, no? Pa makar i drugi krug.

Medium Folco, Celine

Medium Folco torba u Triomphe štampi je ultimativni (novi) retro komad. Iako je Hedijeva vizija uparuje sa zvonastim farmerkama i kulotama u stilu sedamdesetih, jednako dobro će izgledati i sa oversized farmerkama, uzanom rebrastom rolkom i vojničkim čizmama.


Speedy 25, Louis Vuitton

Malo koja torba asocira na dvehiljadite kao LV Speedy 25. Gledali smo je u varijacijama na temu epi kože (crna, plava, ljubičasta i crvena, koja vam je bila omiljena?) i, neizbežnog mnograma. Iako je sve vreme u ponudi brenda, ovaj model tek sada ponovo doživljava svoju renesansu. 


1955 Horsebit, Gucci

Alessandro Michele oslonio se na arhivu brenda kada je u prodaju pustio model 1955 Horsebit. Svi ikonični Gucci elementi su na broju: metalni detalj, logo print sa duplim G i silueta iz sedamdesetih učinili su ovaj model instant bestselerom (i jednim od naših najdražih). 


30 Montaigne Medium Flap, Dior

Kada neko nazove model torbe po istorijskoj adresi sedišta svoje modne kuće, jasno je koji feeling želi da postigne. Nakon modela Saddle bag i Book Tote, i ovaj je osvanuo u verziji od Oblique monogram platna. Zlatni detalji čine da ćete, čak i ako je nosite uz casual kombinacije, i dalje izgedati doterano.


Logo Pochette, Balenciaga

Oštre precizne linije torbe koju možete nositi i kao klač i na ramenu (na tankom zlatnom lancu, a šta je više retro i šik od toga?). Ovo je Balenciaga odgovor na ponovno oživljavanje heritage modela drugih marki - jasno i glasno daju na znanje da ni po čemu ne zaostaju. 


TB-monogram Cross Body, Burberry

Redizajnirani novi logo + vintage linija = nova it torba. Prepustite Tisciju da pogodi žicu brenda sa istorijom ali na potpuno nov način i u novim bojama. Ovo je definitivno najdinamičniji logo od svih i potpuno nam je jasno zašto su trendseteri poludeli za ovom novom energijom.  


Monogram All Over Satchel, Saint Laurent

Poznati retro YSL monogram iz sedamdesetih ponovo je na aksesoarima legendarne pariske kuće. Iako "Yves" već godinama ne stoji u zvaničnom imenu brenda, ikonična kombinacija slova govori glasnije od reči, a u ovim bojama diže svaki outfit na novi nivo (a po svemu sudeći, njena privlačnost je bezvremenska). 

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar