Ne dozvolite da vam bilo šta prođe „ispod radara“ – otkrivamo vam brendove autentičnog dizajnerskog potpisa, koji mogu da inspirišu vaš stil odevanja, obogate vaš ukus i prošire vam (modne) vidike ka nekim novim formama, idejama, perspektivama. Ovoga puta, predstavljamo vam brend ALAINPAUL.

U pitanju je brend definisan konceptualnim pristupom, u kom se odeća hronografski oblikuje oko tela i proučava suština pokreta – pošto se osnivač bavio baletom. Rekontekstualizujući garderobu plesača u urbanom okruženju, spaja jednostavnost i složenost, stvarajući komade koji prevazilaze tradicionalno krojenje kroz minimalističke oštre linije, eksperimentalne krojeve i preciznu konstrukciju.
Komadi su dizajnirani sa skulpturalnim pristupom, prenoseći držanje plesača i dekonstruišući klasične elemente kako bi odrazili slobodu i disciplinu plesa, gde konceptualno i nosivo koegzistiraju.
Evo priče o ovom brendu, koji je nominovan za nekoliko prestižnih modnih nagrada.
ALAINPAUL: KADA SE PLES PRETVORI U ODEĆU
Alain Paul je rođen u Hong Kongu 1989. godine. Godine 1997. njegova porodica se vratila u Francusku, gde je 1998. upisao Opéra École Nationale Supérieure de Danse de Marseille, koja je danas sedište kompanije (La)Horde.
Njegovo odrastanje oblikovali su stroga pravila i disciplina savremenog baleta. Sa osamnaest godina, u potrazi za novim kreativnim izrazom koji je ranije pronalazio kroz balet, upisao je studije mode u Parizu.
Godine 2014. pridružio se tada novoosnovanom brendu Vetements pod kreativnim vođstvom Demne i izvršnim rukovodstvom Gurama Gvasalije, gde je ostao do 2017. Između 2018. i 2022. bio je deo dizajnerskog tima Virgila Abloha u Louis Vuittonu. Alain Paul je 2023. godine, zajedno sa svojim suprugom Luisom Philippeom, osnovao istoimeni brend.




Baletska prošlost osnivača brenda ne manifestuje se kroz romantične ili nostalgične reference, već kroz strukturu, konstrukciju i osećaj kontrole u krojevima. Svaki komad nosi ideju o telu u pokretu, čak i kada stoji mirno.

Estetika brenda je suzdržana, ali nikad hladna. U kolekcijama se oseća urbano okruženje, grad kao da postaje kao scena na kojoj se telo i pokret suočavaju sa realnošću. Ima nečeg gotovo performativnog u svakom komadu – kao da ne postoji samo da se nosi, već da govori.


U tom smislu, ovo nije samo brend odeće, već i platforma za razmišljanje o tome kako telo komunicira sa svetom kroz tkaninu.
Konceptualno i nosivo nisu suprotnosti, već suprotne strane istog impulsa: da se kroz odeću izrazi identitet, snaga, ranjivost, ritam, tišina.

Trenutno, brend je jedan od finalista za prestižnu LVMH nagradu. Sigurno da je pred ovom modnom kućom sjajna budućnost.
Fotografije: instagram alainpaul