Da li je ovo brend koji će doživeti Miu Miu slavu?
Ovom kolekcijom, Koma je postavio temelje za novu Blumarine eru.

Brend koji je doneo dašak svežeg vazduha na Nedelju mode u Milanu je definitivno Blumarine, koji je sada pod kreativnim vođstvom talentovanog Davida Kome. Dizajner je u renesansu brenda uneo spoj mračne, seksi energije, oštre preciznosti i zavodljive fluidnosti.
Nakon što je već nagovestio svoju viziju kroz Blumarine pre-fall kolekciju, Koma je na svojoj prvoj reviji dokazao da njegov angažman u brendu nije samo eksperiment, već hrabra izjava, koja ima potencijal da doživi slavu kakvu ima Miu Miu (trenutno najpopularniji brend na svetu).


ZAŠTO JE BLUMARINE SLEDEĆI „IT“ BREND?
Postavljajući ton kolekciji odmah od početka, revija je otvorena uz pesmu italijanske reperke Myss Kete, naglašavajući Komovu povezanost sa lokalnom kulturom. Sedići u prvom redu, zvezde poput Normani i Azealie Banks podržale su novi pravac modne kuće: hrabar, filmski i bez stida senzualan, piše Kendam.

Kao inspiraciju, Koma se okrenuo magnetskoj privlačnosti italijanskih glumica prošlih i sadašnjih vremena, navodeći Monicu Bellucci, Annu Magnani, Alice Pagani i Celeste Dalla Porta kao svoje muze. Njegov pristup modi, baš kao i filmskoj produkciji, oslanja se na stvaranje likova, što je vizija koja se besprekorno prenela na pistu.
Kolekcija je ispunjena kontrastima: strukturirani krojevi su se suprotstavljali mekoći prepoznatljive fluidnosti Blumarine brenda, dok su providni materijali balansirali oštrinu kože.
Irina Shayk je otvorila show u uskom kaputu sa krznom, postavljajući ton za niz modela koji su nosili ukrašeni džins i čipkane haljine. Videli smo krojeve inspirisane korsetima, kožne pantalone sa ukrasima u obliku ukrštenih traka i dramatične krinoline.

Prepoznatljiv motiv za Blumarine brend, ruža, evoluirao je u širu botaničku temu – floralni elementi su bili najimpresivniji kada su se pojavili na crnim kombinacijama ili kao detalji na komadima od kože i džinsa.

Koma je takođe nastavio da usavršava Y2K estetiku – njegov pristup Blumarine brendu je evolucija, a ne reinvencija, očuvanje zavodljivog DNK brenda, uz podizanje zanatske obrade, kvaliteta materijala i aksesoara na novi nivo.
Ovom kolekcijom, Koma je postavio temelje za novu Blumarine eru. Definisao je estetiku, stvorio svoje likove i postavio scenu za ono što dolazi. Mi mu predviđamo blistavu budućnost.
Fotografije: instagram blumarine; eyagency; riccardopolidoro