Povezano
Kao simbol nove ere kultnog brenda Donna Karan New York lansirana je kampanja koja je okupila najveća imena iz istorije modelinga, baš iz perioda kada je Donna Karan dostigla svetsku slavu.
Pod imenom „In Women We Trust“, kampanja za SS24 obeležava novo poglavlje za ovu modnu kuću, u nadi da će moći da se probije među savremenim brendovima koji su Donna Karen New York, kao jedan od prepoznatljiv brendova 90-ih, pogurali u prošlost.
„In Women We Trust“ okuplja osam legendarnih supermodela – Cindy Crawford, Linda Evangelista, Amber Valletta, Shalom Harlow, Carolyn Murphy, Imaan Hammam, Karlie Kloss i Liya Kebede. Svaka od njih je već sarađivala sa brendom i na neki način ostavila svoj pečat na Donna Karan estetiku. Postavlja se pitanje – da li je njihovo nasleđe dovoljno da ovaj brend iznese u nesigurnu budućnost?
Donna Karan: Majka kapsulnog garderobera
Karan je lansirala svoj brend sredinom ’80-ih sa kolekcijom „7 Easy Pieces“, linija posvećena savremenoj ženi. Jednostavnom kapsulnom kolekcijom, koja je uključivala crni bodi, suknju, haljinu, pantalone, kardigan od kašmira, skrojeni sako i običan beli top, Karan je dobila nadimak „majka kapsulne garderobe“.
Posle uspeha narednih kolekcija, Donna Karan je postala poznato ime u svakom domaćinstvu. Vođena kolekcijama koje su osnovne i minimalističke komade stavljali u fokus, ona je oblikovala estetiku koja je definisala stil tokom 90-ih i oblačenje za celu generaciju žena.
Bilo da je u pitanju povratak stila iz 90-ih, vintage DKNY komade ćete primetiti na novoj generaciji IT devojaka kao što su Kendall Jenner i Grace van Patten, ili prosto želja da se vratimo vremenu kada je moda bila jednostavnija, ponovo se pokrenulo ludilo za brendom Donna Karan New York. To dokazuje i pretraga na Google Trends, koja se povećala za gotovo 300% prethodnih meseci. Welcome back, Donna!