Meghan Markle, vojvotkinja od Saseksa, početkom januara je najavila svoju Netflix seriju, „With Love, Meghan„, tako što je objavila trejler na svojoj Instagram stranici, koju je, zgodno, ponovo pokrenula dan ranije.
„Bila sam tako uzbuđena što ću ovo podeliti sa vama! Nadam se da ćete voleti emisiju koliko sam ja volela da je pravim“, napisala je ona.
Seriju od osam delova, koja je zbog požara u Los Anđelesu pomerena za 4. mart, platforma za streaming predstavlja kao mešavinu „praktičnih saveta i iskrenih razgovora“, pri čemu Meghan deli „lične savete i trikove“ i „prihvata razigranost nad savršenstvom… u kuhinji, bašti i šire“.
Ipak, savršenstvo je opšti utisak trejlera njene serije. Pokazujući preplanule ruke u topovima od kašmira dok priprema hranu zajedno sa mnoštvom poznatih prijatelja, Meghan je slika besprekorne domaćice iz Montesita. Očigledno, dobila je dopis da je mocha mousse Pantone boja 2025. godine: u celom trejleru ona retko odstupa od palete cimeta, prigušenog zlata, karamele i kremastih tonova.
Nekoliko izvanrednih odevnih komada koje nosi – košulja od chambray tkanine i siva pletena majica – predstavljaju „čist“ stil života koji nude brendovi kao što su J.Crew, Posse i Zimmerman. Meghan je oličenje stila koji kombinuje „tihi luksuz“ sa romantičnom countryside odećom; to je pažljivo osmišljen effortless look, koji zapravo nije nimalo nonšalantan.
Ta neobična dihotomija – trend koji je prihvatila većina modne publike – najviše je izražena u sceni iz trejlera koji prikazuje vojvotkinju kako reže gomilu božura u vrtu u Los Anđelesu, obučena elegantno, u plavu haljinu američke dizajnerke Ulle Johnson.
Haljina Freesia od svilenog šifona inspirisana Grčkom (koja se prodaje za 1.115 evra) primer je prošlogodišnjeg boho trenda i tipična je za istoimeni brend. Osnovana 1999. godine, specijalizovan je za dizajn koji je ženstven, ali prefinjen stil; a među obožavateljima Ulle Johnson su Dakota Fanning, Michelle Obama i Katie Holmes – koje su oličenje nenametljivog luksuznog izgleda.
Izbor boja Meghan Markle je mekan i prigušen, stapa se sa njenom okolinom, omogućavajući šarenim napicima i hrani da budu zvezde. Nošenje plave pokazuje koliko je opuštena, deli osećaj mira i harmonije, kao i važnost komunikacije sa drugima.
Plava projektuje imidž poverenja i poštenja, dok siva deluje na neutralan način, kao profesionalni i praktičan izbor. Ton cimeta izaziva topao i prijateljski pristup, naglašava jasnoću i otvorenost. Sve u svemu, ona prenosi osećaj radosnog blagostanja.
Dizajnerka Ulla Johnson takođe se smatra prikladnim izborom za ovakav tip serije.
„Čvrsto verujem da se žene oblače za sebe. Ako nosite nešto zbog čega se osećate da zaista možete biti viđene kakve jeste… pa, onda – moj posao je završen“, rekla je dizajnerka za Vogue u intervjuu 2023. godine.
U slučaju Meghan Markle, ta osoba (ili barem verzija sebe koju želi da predstavi svetu) je oličenje blaženog domaćinstva, sa zdravom dozom lakoće. To je izgled za koji je Ulla Johnson specijalizovana – ne čudi što je Meghan nosila brend nekoliko puta ranije.
U februaru prošle godine, viđena je u paru crnih satenskih pantalona, a takođe je slikana tokom vikenda u paru Ulla Johnson culotte pantalona, koje je nosila uparene sa mornarskim džemperom i Cartier nakitom.
Moda prikazana tokom ovog kratkog trejlera je sigurno samo degustacija onoga što možemo da očekujemo kada serija bude na platformi Netflix. Glumica Mindy Kaling – jedna od slavnih zvanica u seriji – možda je najsažetije sumirala ceo projekat kada je rekla da joj je to bio „verovatno jedan od najglamuroznijih trenutaka u životu“.
MEGHAN MARKLE I „TRAD WIFE“ ESTETIKA
Veruje se da će Meghan Markle dodatno popularizovati „trad wife“ estetiku, po kojoj je najpoznatija TikTok kreatorka Nara Smith. „Trad wife“ estetika odnosi se na stil života i vizualnu estetiku koja slavi tradicionalne uloge žena u porodici, uglavnom u kontekstu braka i domaćinstva.
Termin „trad wife“ dolazi od skraćenice za „traditional wife“ (tradicionalna žena), a podrazumeva žene koje se identifikuju s tradicionalnim porodičnim vrednostima, kao što su vođenje domaćinstva, briga o deci i partneru, kao i održavanje porodične harmonije prema normama koje su postojale pre modernih pokreta za ravnopravnost žena.
To sigurno nije bila namera Meghan Markle, koja je imala svoje zanimanje i bila je uspešna i ostvarena pre princa za kojeg se udala, međutim činjenica je da je u javnom prostoru definisana pre svega kao njegova supruga – a imidž koji kreira modnim izborima samo potvrđuje njenu ulogu majke i domaćice, što je pomalo i van njene kontrole.
U svetu koji se sve više okreće konzervatizmu, nema sumnje da Meghan i njena serija doprineti daljem širenju „trad wife“ trenda – što nas još jednom podseća da je moda samo odraz širih društvenih klima. Na nama je da poruke koje nam takvi sadržaji šalju tumačimo.
Fotografije: Netflix