Velika novost! Sledeća modna revija brenda Diesel ponovo će biti otvorena za javnost.
Diesel-ova revija za proleće/leto 2024. zakazana je za 20. septembar, a to što će prisustvo publike biti omogućeno dešava se svega drugi put. Odluku da revije ovog brenda nemaju publiku bila je politiku koju je kreativni direktor Glenn Martens uveo, kako bi učinio modu inkluzivnijom i približio je što većem broju ljudi.
Prošlogodišnja revija koja je prva bila otvorena za javnost privukla je oko 5000 posetilaca, koji su mogli da vide ne samo novu kolekciju, već i skulpturu koja je oborila Ginisov rekord kao najveće naduvano umetničko delo ikada napravljeno, kao i igračku u obliku butt plug-a.
,,Želeo sam da otvorim Diesel za javnost, za ljude koji možda nikada nisu bili na modnoj mode“, rekao je Martens tada. ,,Oni zaslužuju spektakl… To je ono u šta ja verujem u modi- svi mogu biti deo Diesel-a.“
Za sada nije jasno šta je Martens spremio za ovu godinu, možda još jednu skulpturu napravljenu od 200.000 Durex kondoma kao što smo videli u februaru tokom milanske Nedelje mode? Ono što zasigurno znamo, to je da je mandat Martensa u Diesel-u bio jedna od najuzbudljivijih era brenda, donoseći ne samo beskrajno snabdevanje kondomima, već i poznate obožavaoce kao što su Julia Fox, Megan Fox i Evan Mock. Martnes je istovremeno i modernizovao brend, koji i dalje ostaje veran Y2K estetici po kojoj je postao poznat.
Ukoliko u septembru planirate put u Milano, svi obožavaoci brenda mogu doći do karata putem online registracionog procesa koji počinje 6. septembra na Diesel.com. Karte će biti dostupne po principu ko ih prvi kupi. Za sve ostale, revija će biti prenošena uživo na Diesel digitalnim kanalima.