BURO. i brend Timberland su juče popodne u Timberland radnji u TC Ušće kreirali veče umetnosti, street style-a i druženja. Događaj je bio otvorenog tipa, pa su prolaznici i posetioci mogli da svrate, isprobaju različite Timberland modele i učestvuju u opuštenoj atmosferi, gde su uz muziku, hranu i piće imali priliku da se upoznaju sa najpoznatijim siluetama brenda, osete njihov kvalitet i otkriju širi Timberland asortiman koji prevazilazi ikonične žute „kanađanke“.





PERSONALIZUJ SVOJ TIMBERLAND MODEL
Ono što je dalo poseban šarm celoj večeri bila je mogućnost da posetioci personalizuju svoje Timberland modele, gde je umetnica Katarina Gobeljić – u posebnom kutku radnje uživo oslikavala obuću specijalnim bojama za tekstil. Prisutni su mogli da posmatraju ceo proces – od prvog poteza četkicom do crtanja završnih detalja, te da na licu mesta pretvore svoj par obuće u jedinstven komad. Među gostima su bile i influenserke Maša Memedović, koja je izabrala inicijale, i Nađa Erić, koja se odlučila za motive prirode. Aleksandra Radmilović (Angry Nut) odabrala je da na obući bude ispisano njeno prepoznatljivo ime, dok su mnogi drugi birali simbole ljubavi ili lične znakove koji nose posebnu priču.









GRADSKA PRIČA
Atmosfera u radnji bila je osvežena urbanim setom DJ-a Danila Kasa, koji je celoj večeri dao lagan ton, u šta se idealno uklopilo street food posluženje, postavši sastavni deo koncepta: mini burgeri, hrskavi pomfrit i mini palačinke iz Burger House Bros bili su savršeni zalogaji za ovakav događaj, dok su džin tonici dodatno zaokružili opušteni gradski ugođaj. Među gostima su bili i Veselin Vladimir Zvekić, Dušan Petrović i Aleksa Todorović, gde je svako od njih svojim ličnim stilom dao poseban pečat predstavljanju nove Timberland kolekcije obuće, pa je ponekad sve izgledalo kao modni editorijal u pokretu.






Zanimljiv detalj koji se spontano pojavio tokom druženja bile su priče posetilaca o njihovim prvim Timberland cipelama. Mnogi su evocirali uspomene na modele koje su, zbog izdržljivosti i dugotrajnosti, nosili godinama, a ponekad i zadržali kao posebnu uspomenu.
Upravo ta kombinacija kvaliteta i emocionalne vezanosti deo je identiteta brenda.
Nova Timberland kolekcija nadovezuje se na taj koncept i uvodi inovacije u procesu izrade obuće, nudeći modele namenjene ljubiteljima mladalačkog stila, trendseterima i svima koji vole komade sa stavom. Kolekcija spaja udobnost, otpornost i prepoznatljiv casual izgled.







POKLONI KOJE ŽELIMO
Sve vreme tokom večeri posetioci su mogli da učestvuju u izvlačenju kugli sa vaučerima koje su kasnije mogli da zamene za odevne komade brenda Timberland, što je eventu dalo dodatnu notu igre i zabave. Kao spoj mode i muzike, ali i posebnih emocija, BURO. x Timberland veče u TC Ušće potvrdilo je da dobra energija uvek nastaje tamo gde se ljudi okupe oko brenda koji ostaje veran kvalitetu i svojoj zajednici.


Još fotografija atmosfere i detalja sa eventa pogledajte u nastavku:



















Fotografije: ISO DUO Studio



















