Moderna reinterpretacija basne ,,Vuk i jagnje“ brenda Coperni preispituje odnos između ljudi i mašina

autor BURO.
coperni

Italijanski brend Coperni romantično razmatra ljudski odnos prema tehnologiji, i to kroz basnu o ,,Vuku i jagnjetu“.

Nastavljajući tamo gde se završio njihov šou za kolekciju jesen/zimu 2023, Lila Grace Moss u ovom videu interaguje sa daljinskim upravljačem, brišući granice između ljudi i mašina. ,,Ponovnom reinterpretacijom jedne od najpopularnijih francuskih basni tražimo bolju ravnotežu između vuka i jagnjeta, omogućavajući svakome da tumači odnos između ljudi i tehnologije na svoj način“, deli Coperni u ekskluzivnom saopštenju za štampu.

Video su režirali Alexandre Silberstein i Florent Canale, a zanimljivo je to da će se emitovati neprestano tokom šest meseci, iako traje samo 40 sekundi. U tom periodu, biće 320.000 različitih verzija basne, koje se baziraju na više opcija pejzaža, scenografije, pa i scenarija iz Copernikolekcije za jesen/zimu 2023. Uz muzičke kompozicije Anomaly Spectre, vizuelno iskustvo se transformiše u meditaciju i razmišljanje o međusobno korisnom ili destruktivnom odnosu koje ljudi imaju sa veštačkom inteligencijom. U nastavku, pogledajte ovu neobičnu kampanju: