„Ova kolekcija treba da bude zapamćena kao neočekivana, poput svih najboljih trenutaka u životu“ – sve o kolaboraciji Mona i StevenDockman

    Sa Nevenom Perović, brend menadžerkom modne kuće Mona, razgovarali smo o uzbudljivoj i neočekivanoj kolaboraciji sa domaćim brendom StevenDockman, koja je pod imenom MONSTA predstavljena na posebnom događaju u beogradskom noćnom klubu Karmakoma.
    26.09.2024.
    RECOMMENDED

    “U ovoj kolaboraciji je učestvovalo više kreativnih i u svom poslu vrlo afirmisanih ljudi. Na celokupnom brendingu prepoznaje se znak “X”, koji označava kolaboracije i pretvara se u znak “+”. Rešenje je osmislio dizajner Stefan Gajić. Od samog početka rada na ovome, ideja je da Mona i StevenDockman budu tim. Da ovo spajanje elemenata luksuza i svakodnevne mode stvori komade koji su veoma logičan spoj a da toga nismo bili ni svesni”, počinje razgovor za BURO. Nevena Perović.

    Kako bi u nekoliko reči opisala kolekciju?

    – Zanimljiv kontrast koji privlači pažnju i ističe kreativnost. U svetu gde se granice između formalnog i neformalnog sve više brišu, bez bojazni se miksuje i eksperimentiše. Kaput i trenerka nisu samo odeća – to je modna filozofija koja slavi individualnost i slobodu izbora.

    Kome je namenjena. Kako zamišljaš njenog kupca?

    – Zamislili smo kupca koji živi aktivno i koji voli eksperimentisanje – ne boji da kombinuje različite stilove i izrazi svoju ličnost kroz modu. Oseća se sigurno u svom izboru i ceni kvalitet – značenje cele ove priče ne leži samo u izgledu, već i u materijalima.

    Koji su to materijali?

    – Ovo je kolekcija prirodnih materijala, koji ne samo da pružaju udobnost, već doprinose održivosti. Organski pamuk se koristi za izradu trenerki, koža dodaje element sofisticiranosti i trajnosti, velur se koristi u kaputima – pružajući bogat, otmen izgled koji, se idealno uklapa u urbani stil.

    MONSTA 15

    foto: MONA PROMO – MONSTA

    Pored toga, šta je tačka spajanja Mona i StevenDockman brendova, zapravo, šta je vaš zajednički imenitelj?

    – Tačka spajanja ova dva brenda leži u njihovom zajedničkom fokusu na kvalitet i modernu estetiku. Ne boje se “igre” sa krojevima i materijalima, stvarajući komade koji su istovremeno funkcionalni i estetski inovativni. Ova kolaboracija stvara prostor gde urbanost susreće individualnost, a moda postaje sredstvo izražavanja.

    Šta bi izdvojila kao artikal za koji veruješ da će ostaviti najjači utisak na poštovaoce mode i stila?

    – Ono što će posebno iznenaditi ljubitelje mode jeste kako se ovi komadi lako prepliću, stvarajući raznovrsne autfite koji odražavaju lični stil. Ova kolekcija pokazuje pravi smisao kolaboracije, gde se svestranost i kreativnost prepliću, pružajući neograničene mogućnosti za izražavanje kroz modu. Kupci će biti inspirisani da kreiraju sopstvene, jedinstvene kombinacije koje će ostaviti snažan utisak. Boje i uzorci ovih komada su pažljivo odabrani kako bi se lako kombinovali. Praktično, sve ide uz sve. 

    Postoje li konkretni ambasadori ove kolekcije?

    – Naša vizija za ambasadore ove kolekcije je da to budu zadovoljni kupci koji će s ponosom nositi komade i na najbolji način predstavljati ovu kolaboraciju. Oni koji će svojom autentičnošću i individualnim stilom inspirisati druge da se povežu s ovom kolekcijom.

    Sa druge strane, imajmo na umu da oba brenda – Mona i StevenDockman imaju jaku zajednicu inflensera koji će sasvim sigurno želeti da nose Monsta. Budući da Mona nikada ne bira i ne sugeriše izbor modela influenserima, nego je to apsolutno na njima, već sada imamo veliki broj njih koji su rezervisali svoj Monsta model.

    Kako generalno gledaš na kolaboracije, je l to nešto što će Mona početi da praktikuje - šta su prednosti i rizici takvih poduhvata?

    – Kolaboracije u modnoj industriji imaju svojstvo da izazivaju uzbuđenje i inovaciju. Mogu doneti značajne prednosti, ali je važno pažljivo birati partnere i imati jasnu strategiju kako bi se minimizovali rizici i osigurala uspešna saradnja. 

    Kreativna sinergija kao spoj različitih stilova, perspektiva i stručnosti, bila bi prva prednost ovakvih kolaboracija. Tu je naravno i nova publika, fanovi i resursi oba brenda. Sa druge strane, rizici, pre svega finansijski, uvek postoje. Gubitak identiteta – postoji rizik da se neki brendovi ne prepoznaju u procesu kolaboracije, što može prouzrokovati konfuziju među publikom. Mislim da ovaj rizik u našem slučaju ne postoji i da je ovaj collab dva potpuno drugačija brenda zapravo najbolji izbor.

    mona

    Marko Samardžić, Nevena Perović, Stefan Cvijović Cvija

    Očekivanja su put ka razočaranju, ali sigurno imate neku viziju o tome šta treba da se desi da biste ovu kolaboraciju smatrali uspešnom?

    – Naša vizija je da ova kolaboracija postane prava modna senzacija. Ne samo da se rasproda do poslednjeg komada, već da ostavi trajan utisak. Ova kolekcija treba da bude zapamćena kao neočekivana, kao što su i svi najbolji trenuci u životu, ali i kao neophodna – kao onaj savršeni kaput koji idealno ide uz vašu omiljenu trenerku.

    Da bismo to postigli, želimo da inspirišemo ljude da kombinuju naše komade na neočekivane načine. Na kraju, uspeh neće biti samo u prodaji, već u stvaranju zajednice MONSTA, čiji se članovi osećaju povezano sa oba brenda. I to bi bio naš pravi modni trijumf.

    Da li ima još nekih noviteta koje nam Mona sprema za jesen?

    – Mona je spremna za jednu fashion i stylish jesen, gde će osim naših prepoznatljivih komada od kože, kaputa i tašni, veliku ulogu imati novi modeli cipela i čizama, koje jedva cekam da vidite.

    Foto: MONA Promo

    Saznaj više:
    Povezani članci: