Najlepši način da se spoje estetika, luksuz i prefinjenost jeste umetnost. A lepota umetnosti nije samo u oku posmatrača, već i u svim njegovim čulima. U ponedeljak, 22. aprila, prisustvovali smo otvaranju najveće niche parfimerije u Evropi koja je otvorena u srcu Beograda i koja nosi duh najlepših svetskih muzeja.
Belodore, vodeći međunarodni lanac niche parfimerija, otvorio je ovog vikenda u tržnom centru Galerija novu flagship parfimeriju. Prefinjena radnja najveća je svoje vrste u Evropi, čime je prestižni brend učvrstio poziciju evropskog lidera kada je reč o lancima niche parfema.
Kada ugledate ceo prostor shvatite da se sa pravom može nazvati malim arhitektonskim remek-delom, koji je fuzija savremene arhitekture i odaje vanvremenski utisak. Parfimerija zauzima čak 360 kvadrata, a svi detalji koji se mogu videti su ručne izrade, što joj daje neprocenjivu vrednost. Pultovi na kojima se nalaze parfemi izrađeni su od italijanske keramike, a prostor obogaćuju velike ručno izvajane skulpture domaćih vajara gde se posebno ističe ona koja predstavlja molekule. Ceo dizajn je personalizovan tako da svaki odeljak odiše svojom jedinstvenošću, i time simbolizuje slobodu personalizovanog izbora kupaca u Belodore parfimerijama.
VIP deo u formi bara
U okviru radnje posebno se ističe VIP deo, koji je u formi Parfem bara i uređen u prelepom Art Deco stilu sa plafonom oivičenim zlatom. Ambijent dopunjuju grandiozni detalji poput stilizovanih grčkih stubova, dok centralni deo zauzima impozantni luster sastavljen od 300 ručno rađenih elemenata sa 24-karatnim zlatnim folijama na obodima i centralni drveni stub visok 5 metara gde se prezentuju parfemi, dok se na zidovima nalaze velike 3D skulpture, viseće skulpture, ali i unikatno dizajnirane plafonske lampe.
Nova parfimerija u svom asortimanu predstavlja novih 11 brendova (neki od njih su Kilian Paris, i Frederic Malle, koji će se po prvi put naći u prodaji u Belodore parfimerijama, dok pored ovih noviteta, ponuda sadrži preko 40 ekskluzivnih brendova, poput dobro poznatih brendova Creed, Tiziana Terenzi, Xerjoff, Acqua di Parma, Dr. Barbara Sturm, Elemis i mnogi drugi. Parfimerija sadrži nekoliko prostornih celina, kao što je personalizovani prostor za brendove, te posebni odeljci rezervisani za parfeme, za negu kože, mirise za dom, VIP Parfem bar i poseban deo pod nazivom „Recommended by Belodore“ gde je istaknut asortiman domaćih proizvođača. Na ovaj način, Belodore je jedina parfimerija u Srbiji koja podržava i promoviše lokalne brendove iz luxury segmenta.
Ukoliko ste ljubitelj luksuza i prefinjenih mirisa, nova Belodore parfimerija obavezna je sledeća destinacija. Pored, sa mnogo stila, uređenog prostora, kupci mogu da uživaju u niche mirisima i konceptu koji je do sada mogao biti viđen samo u velikim evropskim i svetskim metropolama.
Belodore: The art of fragrance. The science of beauty.
Belodore međunarodni lanac niche parfimerija prisutan je u 6 zemalja: Bugarska, Hrvatska, Mađarska, Severna Makedonija, Crna Gora i Srbija. Belodore lanac parfimerija broji 13 prodavnica gde naše stručno osoblje svojim znanjem i ljubaznošću doprinosi personalizovanom iskustvu kupovine, a takođe smo prisutni i online sa 4 internet prodavnice za 4 tržišta: Mađarska, Hrvatska, Srbija i Crna Gora.
Spoj prestiža i umetnosti na najlepši mogući način predstavlja Belodore parfimerije. Na policama naših prodavnica stoji preko 50 pažljivo odabranih brendova sa 4 kontinenta kao što su: Creed, Tiziana Terenzi, Xerjoff, Acqua di Parma, Dr. Barbara Sturm, Elemis i mnogi drugi.
Odabir mirisa u Belodore parfimerijama je više od obične kupovine: to je jedinstvena prilika da ponesete sa sobom komadić istorije, umetnosti i inspiracije. Belodore nudi jedinstvene i prefinjene parfeme, mirise za dom, kao i vrhunsku premijum kozmetiku, omogućavajući svojim posetiocima i kupcima da izaberu samo najbolje za sebe i da se uvere zašto se niche parfem definiše kao „čista umetnost“.
Foto: Promo