Nije lak posao napraviti savršenu kampanju za parfem. Na kraju krajeva, miris nije moguće preneti putem ekrana i papira.
Često je teško odgovoriti na pitanja: za koga je ovo? Šta to treba da prenese? Kako jednostavna slika može dokazati koliko je parfem zapravo prijatan?
Srećom, Dolce&Gabbana Beauty ima odgovore na ova pitanja, pa su za ambasadorku novog parfema Devotion odabrali Katy Perry.
Ovaj parfem je oda onome što brend naziva „najklasičnijom emocijom svih vremena“. Proizveden je u Italiji po rigoroznim standardima visoke parfimerije, miris je kreirao renomirani majstor parfimer Olivier Cresp.
Kako kažu iz ove kuće, parfem „donosi kvintesenciju italijanstva u mirisnoj kreaciji izuzetnih kontrasta, blistavih u visokim notama i senzualnih u donjim notama, gde se svežina cvetova narandže susreće sa slatkoćom vanile sa Madagaskara, dok je kandirana citrusi daju primamljiv gurmanski dodir.”
U promotivnom videu, Katy Perry plovi oko marine Grande na Kapriju i njenog karakterističnog pristaništa. Tu upoznaje mladog, lokalnog ribara, koga će kasnije sresti ponovo – ali ne pre nego što posvećeno istraži sve čari lokalnog stanovništa na Kapriju. To je sudbina (i posvećenost).