Huda Kattan je ponovo izvršni direktor brenda Huda Beauty

autor BURO.
Nenaslovljeni dizajn 42

Huda Kattan ponovo je CEO kompanije Huda Beauty i najavljuje redizajn brenda. Beauty mogulka otkrila je da je jedan od najtužnjih trenutaka u njenom životu bio to kada je sišla sa čela kompanije koju je osnovala.

– Najviše žalim jer nisam slušala sebe, izjavila je ona i najavila promene koje očekuju Huda Beauty, a to su novi logo, redizajnirano pakovanje i novi proizvodi, ali i odlazak nekih starih kao što su Glowish linija, asortiman koji je namenjen da spoji mejkap i negu kože.

U videu koji je objavljen na YouTube kanalu, Kattan je otkrila da je trenutak kada se povukla sa mesta izvršnog direktora trebalo da bude osnažujuć i inspirativan, ali da je zapravo, u stvarnosti, lagala sebe.

– Dobila sam savete od neverovatnih ljudi iz svog okruženja i oni nisu nužno pogrešili rekavši mi da na mesto upravnika brenda treba da dovedem ljude koji znaju više od mene u vođenju posla. Oni su definitivno bili u pravu u vezi sa tim. Trebalo je da dovedem stručnjake na odgovarajuća mesta, ali mislim da su me neki saveti tog tipa odveli predaleko u jednom smeru. Na kraju sam dovela neverovatne ljude, ali nisam uradila neke stvari koje su meni lično bile veoma važne, a imaju veze sa razvijanjem proizvoda i kreiranjem sadržaja.

Priznala je da je napravila grešku jer nije slušala sebe.

– U tom trenutku sam osećala da je to pogrešno, ali sam osećala da ne znam bolje. Ta greška me je mnogo koštala, priznala je.

U septembru 2020. godine, Nathalie Kristo je imenovana za novog izvršnog direktora Huda Beauty-ja, nakon što je prethodno radila kao predsednica severnoameričke divizije kompanije od 2018. godine. Kristo je šest meseci kasnije napustila Huda Beauty. U 2021, Kattan i njen suprug, Christopher Goncalo, imenovani su za izvršne direktore.

– Radujem se što sam se vratila na mesto izvršnog direktora. Već neko vreme sam tu. Morala sam ponovo da naučim posao. Morala sam ponovo da naučim šta znači biti izvršni direktor. Šta znači biti pravi izvršni direktor, jer mnogi nose tu titulu, ja sam to dugo nosila, ali sam zaista morala da naučim šta znači biti operativni izvršni direktor“, rekla je.

Prošle godine, ponovo je počela da vodi razvoj proizvoda, što nije radila od 2019. godine. Novi proizvodi će uskoro biti lansirani, dok će neki biti povučeni sa tržišta.

– Videćete novi brend krajem ove godine – novi logo, novi idenitet brenda. Povući ćemo mnoge proizvode iz našeg kataloga – ne zato što nisu sjajni. Sjajni su. Ali sa mnogim proizvodima jednostavno ne osećam povezanost, izjavila je Huda, a mi čekamo novitete i ispraćamo Glowish liniju.