Y2K nostalgija u kampanji za Louis Vuitton x Murakami kolaboraciju

autor BURO.
louis vuitton x murakami

Louis Vuitton x Murakami kolaboracija vraća nas u rane dvehiljadite i budi nostalgiju – ali je u moderno doba „smešta“ kampanja za Zendayom. Murakami i Pietro Beccari, predsednik i glavni izvršni direktor Louis Vuitton-a, ponovo sarađuju nakon više od dve decenije od lansiranja linije koja je postavila kalup za saradnju između umetnika i luksuznih brendova.

Kolekcija Louis Vuitton x Takashi Murakami je predstavljena putem pop-up aktivacija u sedam gradova širom sveta. Aktivacije podrazumevaju iskustva kao što su kafići, bioskopi i automati gde klijenti koji kupe komad iz kolekcije mogu da osvoje poklone poput nalepnica, tamagočija ili karti.

image 1319187
instagram 3oudotcom

U Milanu, francuski luksuzni brend će preuzeti dva tramvaja, jedan sa kafićem i jedan sa bioskopom, gde će biti prikazane verzije umetnikovih originalnih kratkih filmova „Superflat Monogram“ i „Superflat First Love“, objavljenih 2003. i 2009. godine. Seul će imati prodavnicu sladoleda Louis Vuitton x Murakami i foto štand.

Linija, koja će biti objavljena u dva dropa u januaru i martu, obuhvata više od 200 komada, u rasponu od prepoznatljivih City Bags brenda do aksesoaea kao što su svileni šalovi, naočare za sunce, nakit, patike, bočice parfema i skejtbord.

image 5242066
instagram louisvuitton

Cene artikla se kreću od beležnice po ceni od 90 evra do vrhunskog kolekcionarskog predmeta: kovčega Malle Wardrobe po narudžbini, koji sadrži 33 Speedy torbe (cena dostupna na zahtev).

Originalni Monogram Multicolore dizajn, predstavljen na Louis Vuitton prolećnoj reviji 2003. pod tadašnjim kreativnim direktorom Marcom Jacobsom, bili su trenutni hit, koje su nosile devojke poput Paris Hilton, Kim Kardashian, Jessica Simpson i Regina George u kultnom filmu „Mean Girls“.

Ostvarili su više od 300 miliona dolara prodaje u jednoj godini.

Sa generacijom odgajanom na internetu koja prihvata nostalgiju ranih 2000-ih, komadi iz originalne Murakamijeve saradnje ostali su veoma traženi na tržištu preprodaje, otvarajući put za ponovnu saradnju umetnika i modne kuće.

LOUIS VUITTON X MURAKAMI KAMPANJA U KOJOJ JE ZVEZDA ZENDAYA

Murakami je obožavatelj Zendayinih filmova „Dune“ i „Spiderman“ i zadovoljan je što je glumica, koja je imala samo sedam godina kada je saradnja prvi put lansirana, sada je lice kolaboracije.

„To je kao ono što sam tada zamišljao: deca koja vide tu saradnju u anime filmovima, odrastaju sa njima, sada su postali novi fanovi brenda. To je ono čemu sam se nadao i to postaje stvarnost, tako da mi je zaista drago“, rekao je on.

image 9363550
instagram louisvuitton

Zendaya se pojavljuje na slikama kampanje u stilu kolaža koje su kreirale Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin u pozadini gradskih horizonata, rolera i parkova.

Njena kosa ispletena u duge plave pletenice, zvezda „Euphorie“ nosi komade iz kolekcije, uključujući torbe All In BB, Speedy 25 i Capucines Mini, okružena Murakamijevim cvetnim motivima Superflat Garden i njegovim razigranim likovima Superflat i Superflat Panda.

Takođe se pojavljuje u dva kratka filma. U tizeru, Murakami šalje mobilni telefon na preklop u retro stilu iz svog rodnog grada Tokija u Njujork, gde ga Zendaya otvara da bi objavila likove za ponovno izdanje kolekcije. Drugi video prikazuje njenu igru i ples sa slikama iz crtanih filmova u pozadini kampanje.

Fotografije: Instagram