Pre nego što stignu na police širom sveta Michael Kors Pour Femme i Michael Kors Pour Homme, dve parfemske vode koje je američki dizajner napravio u saradnji sa kompanijom Euroitalia (vlasnik licence MIchael Kors parfema) prvo će se pojaviti na tržištu Italije – u maju. Mirisi predstavljaju novi pravac Michael Kors brenda i ulazak u svet lepote, što simbolizuju i hrabre nove bočice – prepoznatljiv motiv lanaca iz modnih kolekcija.
– Oba mirisa oličenje su snage, senzualnosti i sofisticiranosti. Glamurozni su i veoma moderni, sa notama pačulija, bergamota, žalfije, i, naravno, jasmina. Ne možete govoriri o Michael Kors parfemu, a da on nema jasmin. Hteo sam da istaknem sve ono za šta se zalažemo u našoj kući – glamur, luksuz, senzualnost, samopouzdanje, avanturu, moć, i da to zapakujem u bočicu. Ovi mirisi predstavljaju suštinu Michael Kors stila, istakao je osnivač kuće.
Michael Kors lica
A ko bi bolje otelotvorio senzualnost, moć, sofisticiranost, u muškom i ženskom obliku, nego modeli Irina Shayk i Jon Kortajarena?
– Parfemi su osmišljeni sa namerom da vam pruže snagu da se suočite sa svetom danas i da živite život punim plućima, a niko ne utelovljuje njihovu dušu bolje od Irine i Jona. Uvek su spremni za avanturu, poseduju magnetizam koji svako može osetiti i isijavaju samopouzdanje u svakoj situaciji. Ta energija i samopouzdanje su upravo ono što želim da ima svako dok nosi ove mirise, rekao je Michael Kors o svoja dva vrhunska modela.
Kampanju Michael Kors parfema sa Irinom i Jonom fotografisao je Lachlan Bailey, a na slikama Irina Shayk i Kortajarena prvo uživaju na privatnoj jahti, potom se grle dok drže bočice parfema, te uživaju u zalasku sunca u Majamiju – iako postoji video, čak i na slikama njihova hemija je očigledna.
Nakon 18 meseci kreiranja, novi Michael Kors EDP za žene sadrži gornje note mandarine, roze bibera i crne ribizle, cvetno srce jasmina i ružinih cvetova i drvenu osnovu koja meša mošus i listove pačulija sa kremastom vanilom. Muška verzija dolazi sa svežijim, aromatičnim sokom koji kombinuje bergamot, roze biber i lavandu na vrhu, akord morskog talasa, žalfiju i geranijum u srcu, pačuli, vetiver i sivi amber u osnovi.
Mirisi će biti dostupni u tri veličine: 100 ml, 50 ml i 30 ml, a tu su i mirisni gelovi za tuširanje i losioni za telo koji prate parfeme, dok muška ponuda uključuje i dezodorans u stiku. U Italiji će se 100 ml prodavati u odabranim parfimerijama po ceni od 125 evra za ženski i 119 evra za muški parfem. Nakon lansiranja na domaćem tržištu, EuroItalia će distribuirati mirise u Evropi od juna, a u SAD, Južnoj Americi i Australiji – od kraja avgusta.
Fotografije: Instagram