Pretraga

Kreacija domaćeg dizajnera Mihana Momose pronašla je put do Netflix produkcije

Kreacija domaćeg dizajnera Mihana Momose pronašla je put do Netflix produkcije

Tekst: BURO.

Novu sezonu serije "Élite" željno iščekujemo zbog sve drame od koje smo postali zavisni ali i zbog (još) jedne stvari: reč je o kreaciji našeg omiljenog domaćeg dizajnera - Mihana Momose - pink haljini od perja koju nosi glavna junakinja i koja sada dobija nove razmere prepoznatljivosti. 

Serija "Élite" je već prvom sezonom napravila bazu vernih fanova. Svi su postali opsednuti ubistvom Marine i drame koja ga okružuje i nastavlja se. U narednim sezonama, tenzija je neumoljivo rasla, skandali su se nizali, a užarenost pažnje je dostigla svoj vrhunac u poslednjoj sezoni, ostavljajući nas sa pitanjem šta nas čeka u narednoj.

Svaka sezona stavljala je u fokus jednu osobu; u prvoj je to bila Marina, u drugoj Samu, u trećoj Polo. A u četvrtoj? I dalje je nejasno, ali ono što jeste izvesno je da trejler obećava najveće skandale do sad, što znači samo jedno - još drame koju sa nestrpljenjem čekamo da gledamo.

Sa dolaskom nove sezone morali da se oprostimo od Ester Expósito (Carla), Danna Paola (Lu), Álvaro Rico (Polo) i Jorge López (Valerio). Njih je zamenila nova glumačka postava: Carla Díaz, Martina Cariddi, Manu Rios i Pol Granch.

Nova glavna glumica, Carla Díaz, u trejleru nosi prepoznatljivu Momosa pink haljinu koja je svima privukla pažnju. Kada je reč o Mihanu, to i jeste jedini logičan ishod. Njegova estetika, iskoraci u novo i nepoznato i naposletku ono što je najvažnije - u čitavom tom umerenom igranju formama i bojama - doslednost sebi jeste ono što zavređuje pažnju kod zaljubljenika u modu

Ukoliko vam je promakla poslednja Momosina kampanja, možete je pogledati ovde. A ako već niste, sigurni smo da ćete se sada zaljubiti u ovaj brend. Kao što nam i slogan poslednje kampanje poručuje: Dive into Love.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor