Pretraga

Najmanje je šest razloga da i ove godine budemo zajedno: Lindex i kupci ponovo su ujedinjeni u borbi protiv raka dojke

Najmanje je šest razloga da i ove godine budemo zajedno: Lindex i kupci ponovo su ujedinjeni u borbi protiv raka dojke

Tekst: BURO.


Kompanija Triple Jump Group, franšizni partner brenda Lindex u Srbiji, ovog oktobra obeležava šest godina Lindex Pink kampanje koju je brend pokrenuo u misiji borbe protiv karcinoma dojke. U periodu od 1. do 14. oktobra, biće donirano 10 posto prihoda od prodaje kompletnog Lindex asortimana sa odeljenja "Veš i Žene" Institutu za onkologiju i radiologiju Srbije. U akciju će biti uključene i kupovine ostvarene putem sajta lindex.rs, tako da se celokupna ponuda može pregledati i naručiti od kuće. 

Najmanje je šest razloga da i ove godine budemo zajedno: Lindex i kupci ponovo su ujedinjeni u borbi protiv raka dojke (фото 1)
Najmanje je šest razloga da i ove godine budemo zajedno: Lindex i kupci ponovo su ujedinjeni u borbi protiv raka dojke (фото 2)

Na događaju, koji je ove godine bio organizovan online, učestvovali su dr Srđan Nikolić, direktor Klinike za onkološku hirurgiju Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, dr Branka Radmanović, plastični i rekonstruktivni hirurg Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije, blogerka Mahlat - Mirjana Radojević i Jelena Zorica Živkov, brend menadžerka Lindexa u Srbiji.

Najmanje je šest razloga da i ove godine budemo zajedno: Lindex i kupci ponovo su ujedinjeni u borbi protiv raka dojke (фото 3)

„Mesec oktobar, sada već tradicionalno, obeležavamo udruživanjem snaga sa svojim kupcima posvećeni borbi protiv raka dojke. Držimo se zajedno i nastavljamo dalje i snažnije, ohrabreni dosadašnjim rezultatima Lindex Pink donatorskih kampanja. Trenutne okolnosti globalne epidemije su nas dodatno osnažile da se i ove godine okupimo i da zajedno pošaljemo podršku ženama.“, izjavila je Jelena Zorica Živkov. 

Najmanje je šest razloga da i ove godine budemo zajedno: Lindex i kupci ponovo su ujedinjeni u borbi protiv raka dojke (фото 4)

Stručnjaci sa Instituta za onkologiju i radiologiju Srbije su na online panelu izneli ohrabrujuće podatke o povećanom broju slučajeva otkrivanja oboljenja u početnoj fazi i preneli su svoje utiske da, između ostalog, i snažna kampanja iz godine u godinu svakako doprinosi jačanju svesti i samim tim većem broju preventivnih pregleda. Oni su takođe istakli i važnost podrške u poboljšanju uslova u ovoj ustanovi i važnost podrške ženama u borbi protiv raka dojke koja se može izraziti na mnogo načina: kroz ulaganje u lečenje i istraživanje bolesti, ali i kroz razumevanje i saosećanje, poručujući obolelima da nisu same i da smo tu da pružimo podršku.

Svojom pozitivnom energijom blogerka Mahlat nadahnula je prisutne, podelivši deo svoje životne borbe sa rakom dojke, uz isticanje važnosti podrške iz ličnog iskustva.

Najmanje je šest razloga da i ove godine budemo zajedno: Lindex i kupci ponovo su ujedinjeni u borbi protiv raka dojke (фото 5)
Najmanje je šest razloga da i ove godine budemo zajedno: Lindex i kupci ponovo su ujedinjeni u borbi protiv raka dojke (фото 6)

Za kompaniju Triple Jump Group su kampanje društvene odgovornosti bitan deo poslovanja i tokom godina su ostvarene brojne saradnje, od kojih su neke prerasle i u tradiciju. Realizovane su donacije i pomoć KBC Dragiša Mišović i Infektivnoj klinici, Svratištu, Sigurnoj kući, a neguje se i dugogodišnja saradnja sa Licem ulice i UNICEF-om.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar