Pretraga

Madonnina ćerka Lourdes je najnovije zaštitno lice Stella McCartney kampanje za Adidas

Madonnina ćerka Lourdes je najnovije zaštitno lice Stella McCartney kampanje za Adidas

Tekst: BURO.


Stella McCartney i Adidas je kultno partnerstvo koje je postalo sinonim za inovativnost kako na polju dizajna tako i na polju tehnologija. Nova kolekcija za zimu 2020/21. podeljena je u dva dela: jedan se sastoji od odeće namenjene treninzima i sportu, a drugi je praktično drop capsule edicija. Tu su Stelline karakteristične prigušene boje ali i novi dezen leoparda koji krasi vetrovke, čizme za planinarenje i “perjane” jakne (koje, razume se, nisu od perja već od hi tech alternative). McCarnyijeva je poznata po tome što se neumorno bori za očuvanje životne sredine pa su i njeni komadi za Adidas napravljni od recikliranih i prerađenih materijala.

Madonnina ćerka Lourdes je najnovije zaštitno lice Stella McCartney kampanje za Adidas (фото 1)
Madonnina ćerka Lourdes je najnovije zaštitno lice Stella McCartney kampanje za Adidas (фото 2)

Ipak, ono po čemu je ova kolekcija svima najzanimljivija jeste činjenica da jedno od zaštitnih lica koja se pojavljuju u kampanji pripada Lourdes Leon a.k.a. Madonninoj ćerki (i realno mini me). Ona staje pred reflektore zajedno sa grupom mladih kreativaca među kojima su njujorška rediteljka Anna Pollack, umetnica Uzumaki Cepeda, plesačica Lynette Paz i bubnjarka benda Blair Anysia Kim Batts.

Sama Stella je povodom ove kampanje izlavila: “Lolu (Nadimak koji nosi Lourdes) poznajem od kako je bila beba i saradnja sa njom i ovim timom mi je došla vrlo prirodno. Mislim da je za Adidas by Stella McCartney važno da da mesto i pažnju novim talentima, da zaista pokuša da ohrabri i podrži novi generaciju i pruži im platformu na kojoj mogu da se izraze.” 

Capsule kolekcija će u svetu biti dostupna 17. septembra, a do tada napravite listu želja.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor

Ostavite komentar