
Od 16. marta Massimo Dutti možete poručiti onlajn i u Srbiji
Ove nedelje dobijamo jako lepe vesti: Massimo Dutti pokreće onlajn prodaju 16. marta! Preko www.massimodutti.com i mobilne aplikacije (dostupne na Google Play i the Apple App Store), kupci će od sada iz prve ruke moći da se upoznaju sa svetom ovog brenda.

Na sajtu i aplikaciji biće dostupne ženska i muška kolekcija, a ponuda će biti identična kao ona u fizičkim prodavnicama, a sve kupovine koje se obave na dan lansiranja dobiće besplatan šiping.

Dizajnirana da svojom besprekornom jednostavnom elegancijom omogući izuzetno laku navigaciju sajtom, njegove kategorije i sekcije, nova mobilna aplikacija nudi jedinstvene karakteristike pomoću kojih ćete lako pregledati ceo Massimo Dutti asortiman onlajn ali imati i pregled fizičkih prodavnica i na taj način veoma brzo i jednostavno zaokružiti svoju kupovinu. Massimo Dutti na ovaj način još jednom pokazuje svoju posvećenost kupcima i spajanju vrhunske mode i tehnologije.

Digitalne platforme imaju i poseban deo po imenu PAPER - lifestyle sekciju koja u sebi spaja inspirativne editorijale i članke o trendovima, kolekcijama, revijama i limitiranim kolekcijama - koji će kupcima pružiti pravi uvid u sam brend.

U kategoriji cipela, na sajtu će se naći novi tool po imenu Shoe Experience koji će vam omogućiti da isprobate sve sportske modele samo jednim klikom. Ovaj inovativni sistem selekcije koji koristi proširenu stvarnost pruža kupcima do sada neviđen nivo usluge i iskustva i učvršćuje poziciju lidera koju brend Massimo Dutti već drži na ovom polju. Sve što treba da uradite ukoliko želite da probate najnoviji sportski model obuće jeste da odaberete model na sajtu ili aplikaciji i zatim usmerite kameru telefona prema svojim stopalima - i proširena stvarnost će napraviti svoju magiju. Nakon što ste cipele probali, imaćete opciju i da rezulatat podelite na svojim društvenim mrežama ali i da ga odmah kupite.

Ova usluga samo je jedna od tehnoloških inovacija koje će obogatiti iskustvo kupovine, a moćiće se koristiti i u fizičkim prodavnicama. Naime, putem iPoda u Massimo Dutti radnjama, kupci će na ovaj način moći da virtuelno isprobaju i modele kojih trenutno nema na stanju.

16. mart smo ucrtali u svoje kalendare, a vama želimo srećnu kupovinu!
