Pretraga

Sportina Group postaje strateški partner platforme Shoppster

Sportina Group postaje strateški partner platforme Shoppster

Tekst: BURO.


Sportina Group, jedna od najvećih regionalnih modnih kompanija i najveća integrisana online i TV prodavnica Shoppster, u vlasništvu United Grupe, dogovorili su strateško partnerstvo i onlajn prodaju ekskluzivnih svetskih brendova samo na shoppster.com, sa ciljem stvaranja najveće regionalne modne zajednice na platformi koja integriše onlajn i tv prodaju. 

Sportina Group postaje strateški partner platforme Shoppster (фото 1)

Povodom ovog partnerstva, Valentina Savić direktorka marketinga Sportina Group izrazila je zadovoljstvo što će saradnja dodatno osnažiti obe kompanije i svim kupcima prirediti iznenađenje:

„Sportina Group ima više od 30 godina tradicije u spajanju svetskih brendova sa lokalnim kupcima. Veoma me raduje da su nas Shoppster i United Grupa prepoznali i odabrali kao partnera u ovoj ambicioznoj inicijativi stvaranja najveće regionalne modne zajednice na platformi koja integriše web i tv prodaju. Moda nisu samo komadi odeće – moda je iskustvo, zajednica, uključenost. U Sportina Group verujemo da upravo sa Shoppsterom i United Grupom možemo zajedno svima približiti najbolje svetske modne stilove, te da zajedno svakom klijentu omogućimo da kupuje kada želi, gde želi i kako želi.“

Sportina Group postaje strateški partner platforme Shoppster (фото 2)
Sportina Group postaje strateški partner platforme Shoppster (фото 3)

Integrisana web i tv platforma Shoppster, koja je trenutno prisutna na tržištima Srbije i Slovenije, a uskoro i širom regiona, korisnicima će preko svoje online platforme ponuditi poznate omiljene brendove kao što su: Armani Exchange, Antony Morato, Fracomina, Superdry, Silvian Heach, Morgan, Marx, Only, Vero Moda, Tom Tailor i Jack&Jones. 

Sportina Group postaje strateški partner platforme Shoppster (фото 4)

Direktorka Shoppstera Ljiljana Ahmetović istakla je da Shoppster danas nudi jedinstveno iskustvo kupovine i najsavremeniji model onlajn trgovine kojim može stati rame uz rame sa svetskim e-commerce platformama.

“Jedna od najbrže rastućih kategorija u svetu onlajn kupovine je moda i zato smo izuzetno ponosni zbog novog partnerstva sa Sportina Group. Preko 100.000 proizvoda i 2.000 brendova koji već postoje u asortimanu Shoppstera, biće sada pojačani ponudom najpoznatijih modnih brendova. Partnerstvo sa Sportina Group dodatno će osnažiti rezultat koji smo već postigli na e-commerce tržištu," izjavila je Ahmetović.

Sportina Group postaje strateški partner platforme Shoppster (фото 5)

U Sportini Group i Shoppsteru veruju da će ovo partnerstvo uticati na ubrzanje digitalne transformacije u modnoj industriji u celoj regiji, od čega će korist imati pre svega kupci, koji će lako i brzo moći da dođu do najmodernije i najkvalitetnije garderobe na jednostavan način i u najkraćem mogućem roku, bez odlaska u prodavnicu. Protekli period nam je pokazao kolika je važnost onlajn kupovine, a dve kompanije očekuju i u narednim godinama ubrzan rast kupovine preko interneta, zbog čega su i dogovorili saradnju kao važan korak koji će kupcima obezbediti pristup proizvodima i modnim linijama, kao da su posetili najpoznatije modne centre u svetu, a sve to preko platforme shoppster.com.

Povezani članci

Buro 24/7 Izbor