HIV je etiketa – prva nacionalna kampanja o HIV virusu

autor BURO.
hivsquare

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/06/hivcover.jpg

Kada ste poslednji put čuli nešto o HIV-u? Kada ste poslednji put uopšte razgovarali o HIV-u? Da li kao društvo poznajemo sve aspekte života sa ovim virusom?

Izborom teme kampanje, a to je osvešćivanje ljudi o HIV virusu i sprečavanje diskriminacije prema zaraženima, kreativni tim Direct Medije poslao je snažnu poruku da misle i na one kojima se javnost trenutno ne bavi u značajnoj meri.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/06/1654250308584625.png

Od početka 2020. godine fokus svih nas je na pandemiji korona virusa. Međutim, u međuvremenu smo zaboravili i prestali da pričamo o najvećoj pandemiji savremenog sveta – pandemiji HIV-a čiji broj obolelih iz godine u godinu ne opada, a uprkos stalnim naporima da se ne samo podigne svest ovoj bolesti, već i sa nje skine stigma, čini se da predrasude i dalje prednjače.

Upravo ovim pitanjima bavi se organizacija POTENT.rs u partnerstvu sa agencijama Direct Media i Fusion communication u kampanji „HIV je etiketa“, koja je inspirisana ličnim pričama i nastala je sa ciljem da vrati fokus na ovu važnu temu, kao i da podstakne javnost da sebi postavi ista pitanja, a onda i da se edukuje, što je moguće učiniti na njihovom sajtu.

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/06/165425030860813.pnghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/06/1654250307275254.pnghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2022/06/1654250308735464.png

“Tim Direct Media Creative se rado odazvao pozivu da učestvuje u kampanji, jer želimo da pričamo i o temama koje su zaboravljene a bitne, ne samo za pojedince sa HIV virusom i njihove porodice i prijatelje, već za čitavo društvo. Kada je reč o samoj izvedbi, rukovodili smo se time da u vreme kada smo izloženi enormnoj količini informacija, vizualima i različitom sadržaju, kampanja mora da bude autentična, unikatna i realna kako bi privukla pažnju i podigla svest o određenoj temi. Verujem da smo to uspeli ovim pristupom.”, nadovezao se Stefan Gajić, kreativni lead Direct Medije i art director kampanje.

Aktivnost se sprovodi u saradnji sa Ministarstvom zdravlja i Globalnim fondom za borbu protiv side, tuberkoloze i malarije, zavodima i institutima za javno zdravlje uz snažnu poruku da je život sa HIv-om moguć i normalan.