Kada čujemo Mahmood i Riccardo Tisci, srce nam jednako malo jače zalupa, a njihova saradnja donosi sasvim poseban level radosti. Italijanski superstar vraća se sa prvim izdanjem ove godine i predstavlja novi singl „Inuyasha“, praćen neverovatno dobrim muzičkim spotom.
Inspirisana japanskim animiranim likom, balada „Inuyasha“ govori o kompleksnom odnosu koji na težini dobija i zahvaljujući Alessandrovoj emotivnoj izvedbi, s obzirom na to da ju je on i napisao u saradnji sa Dardust, kao i uvek.
Spot oslikava istu inspiraciju, a upotpunjen je nestvarnim kadrovima i još neverovatnijim kostimima koji nose jednu od glavnih uloga, a za koje je zaslužan Riccardo Tisci, kreativni direktor Burberry-a, koji je odeću kreirao ekskluzivno za „Inuyasha“ video.
Mahmood je najveći uspeh do sada zabeležio 2019. godine sa singlom „Soldi“ koji je, osim što je postao i najstrimovanija italijanska pesma svih vremena, ostvario neverovatan uspeh na globalnom nivou. Pratili su ga hitovi „Barrio“ i „Rapide“, a 2020. godine stigle su dve upečatljive saradnje „Moonlight Popolare“ i „Dorado“. Da je ova egzotična muzička priča stigla i na naše prostore pokazuje uspeh njegovih singlova i na domaćim radio stanicama.
Novo izdanje „Inuyasha“ kome se predviđa jednako uspešna budućnost, dostupno je na različitim servisima u Srbiji a ekskluzivan BURO. intervju sa Mahmoodom možete pročitati ovde.