Nisu samo ljubitelji tenisa opčinjeni Carlosom Alcarazom: njegov uspeh na prvenstvima širom sveta nije prošao neopaženo van sportskih krugova.
Njegovu trenutnu popularnost iskoristila je modna kuća Louis Vuitton za kampanju muške formalne odeće za sezonu proleće/leto 2024. godine.
Iako ovaj spoj na prvi pogled mnogi izgleda neverovatno, saradnja je logičnija nego što bi se reklo.
Ovo je prilika za francuski luksuzni brend da se obrati publici koja voli sport, ali i da podseti javnost da su njihovi modeli vanvremenski, ali moderni, kao i sportske legende.
Sportistima kampanje sa modernim luksuznim brendovima pomažu ne bi li potpisali još unosnije promotivne ugovore sa drugim modnim kućama, a ni LV nema ništa da izgubi.
Ovo nije prvi put da igru igraju na tuđem terenu. U prošlosti su već pokazali da imaju dara za sport, bar kada je odabir sportista u pitanju, a rezultati na kraju godine, bar one fiskalne, nisu izostali.
U kampanji koja se može opisati kao vizuelno remek-delo, Louis Vuitton je otkrio stranu Alcaraza koja neprimetno spaja njegovu atletsku snagu sa svetom visoke mode, dok redefinišu kodekse krojenja u muškoj odeći.
Alcaraz je oličenje ove fuzije, pokazujući dinamičan duh i majstorstvo svog zanata. Kampanja je simfonija pokreta, elegancije i veštine.
Sportista, karakterističnog talenta na terenu, izvodi pokrete koji pokazuju zbog čega je šampion u svom poslu.
Dok nosi pedantno izrađene komade Louis Vuittona, Alcaraz otelotvoruje posvećenost brenda izvrsnosti i inovacijama kako u sportu tako i u modi – što ga dodatno pozicionira kao posebnog i na terenu i van njega.