Beyoncé i Jay Z zapalili su internet svojom prvom kampanjom za Tiffany

autor BURO.
beyonceecover 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/08/beyonceecover.jpg

Beyoncé i Jay Z ponovo prave istoriju.

Naime, jedan od najuticajnijih parova javnog života današnjice prvi put se zajednički našao u jednoj reklamnoj kampanji. Radi se o brendu Tiffany čija su nova zaštitna lica i koja se od sinoć vrti na svim društvenim mrežama. Za početak, njih dvoje poziraju ispred umetničkog dela iz 1982, slici Jean-Michela Basquiata, jednog od najuticajnijih umetnika 20. veka, koje je tek sada premijerno viđeno u javnosti. Ali to nije sve.

Činjenica koja je izazvala još veću pažnju jeste da Beyoncé nosi legendarni Tiffany dijamant, najveći žuti 200-karatni dijamant na svetu i da je, razume se, Beyoncé prva Afroamerikanka koja je to učinila. Pored ogrlice, ona nosi i 22-karatni dijamantski prsten. Do sada su ga ponele Mary Whitehouse, žena američkog diplomate Edwina Sheldona Whitehouseaa, holivudska ikona Audrey Hepburn i Lady Gaga na dodeli Oskara 2019- godine. Ovo je prvi put u istoriji da se pomenuti dijamant našao u reklami.

Kampanja nosi naziv “About Love” 

Kampanja nosi naziv “About Love”, a budući da je brend Tiffany oduvek u središte stavljao i slavio ljubav, snagu i individualnost, izabrali su Beyoncé i Jay Zja kao oličenje i primer moderne ljubavne priče. U kampanji, Beyoncé nosi dugu crnu haljinu i dugačke providne crne rukavice, po uzoru na Audrey Hepburn koja je slične nosila na snimanju filma ”Doručak kod Tifanija”. Jay Z je u smokingu kome posebnu notu daje vintiage broš, dizajnera nakita Jean Schlumberger-a, a čitavu kampanju je fotografisao Mason Poole.

U okviru ove saradnje, poznati par je otišao korak dalje, pa će se u njoj naći i kratak video u kom će Beyoncé pevati legendarnu pesmu iz gorepomenutog filma, “Moon River”. Dodatni bonus? Kuća Tiffany će donirati 2 miliona za stipendije za školovanje na crnačkim koledžima i univerzitetima. Po svemu sudeći, ovo je kampanja godine.