Marco Bizzarri, CEO brenda Gucci, napušta kompaniju

autor BURO.
square gucci 1

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2023/07/670x830-7.jpg

Marco Bizzarri predvodio je ovog luksuznog modnog giganta kroz istorijsku ekspanziju, pre nego što se kompanija suočila s teškoćama nakon pandemije.

Matična kompanija brenda Gucci, Kering, objavila je ovu promenu kao deo šire reorganizacije tima: prema novoj raspodeli, direktorka Saint Laurenta, Francesca Bellettini, nadgledaće sve brendove Kering konglomerata. Takođe, jedna od promena je i odlazak Marca Bizzarri-ja , koji je CEO Gucci-ja od 2015. godine. Kering je saopštio javnosti da će Jean-François Palus, izvršni direktor Keringa, preuzeti kormilo tokom tranzicionog perioda od septembra.

Bizzarri je vodio brend kroz period eksponencijalnog rasta prihoda i profita zajedno sa kreativnim direktorom Alessandrom Micheleom, koji je napustio kuću u novembru prošle godine.

Zajedno, Bizzarri i Michele su sproveli radikalnu transformaciju Gucci komada, koja je uključivala maksimalistički stil i ,,Gucci-fikaciju“ odevnih komada koji se kreću od opuštene garderobe poput patika i majica sa printom, do torbi od 2000 dolara. Gucci prodavnice, marketinške kampanje i društvene mreže pratile su ovaj redizajn, omogućavajući brendu da maksimizira vidljivost svoje ekscentrične poruke.

Rezultati su bili istorijski: od 2015. do 2019. godine, prihodi Gucci-ja su se utrostručili: u jednom trenutku su približili brend u lideru u tom sektoru, Louis Vuittonu.