Givenchy prolazi kroz veće promene od „samo“ snalaženja u svetu nakon karantina: dva meseca nakon što je kreativna direktorka Clare Waight Keller napustila ovu funkciju, danas je objavljeno da će njeno mesto zauzeti Matthew Williams. Ova smena je dramatičnija od jednostavne promene imena pošto Clare i Matthew dolaze iz takoreći potpuno različitih pozadina. Dok su njeni koreni u pariskim ateljeima, njegovi su više u streetwear areni.
Williams, čija će haute streetwear linija 1017 Alyx 9SM nastaviti da postoji samostalno, je treći kreativni direktor kuće Givenchy u praktično poslednje tri godine i predstavlja ponovno odmicanje od originalne Givenchy estetike čija personifikacije jeste Audrey Hepburn. Njegova uloga će verovatno biti ta da francuski brend pozicionira tamo gde Kellerova nije uspela, a to je hajpovana sportska garderoba. Iako nije pohađao školu dizajna, Williams ima impresivan rezime, on je naime bio kreativni direktor za Lady Gagau, umetnički direktor za Kanye Westa, a blisko je sarađivao i sa Ablohom i Haronom Prestonom.
Svoj novi posao (da ne kažemo fotelju), on će zauzeti 16. jula povodom čega je izjavio: „Unapred se radujem tome što ću raditi sa Givenchy ateljeom i timovima i tome što ću ga voditi u novu eru zasnovanu na modernosti i ekskluzivnosti. U ovim, do sada neviđenim svetskim okolnostima, želim da pošaljem poruku nade, zajedno sa svojom zajednicom i kolegama i nameravam da doprinesem pozitivnim promenama.“