Ove subote, novoimenovani kreativni direktor Gucci brenda Sabato De Sarno, zagolicao je maštu zainteresovane publike i na svom Instagram nalogu objavio fotografiju, kao teaser za predstojeću kampanju. Glavno lice kampanje ovog italijanskog megabrenda je Daria Werbowy.
Fotografiju na ovom projektu potpisuje David Sims, dok je Alastair McKimm bio u ulozi stiliste. Ova naslovna fotografija nam ne otkriva mnogo toga, osim da je luksuz u pravom smislu te reči i dalje u trendu, pa tako vidimo da Daria pozira pored bazena u Chateau Marmont hotelu, u LA , dok na sebi ima samo zlatne oversized minđuše i donji deo crnog bikinija sa diskretnim logom.
O De Sarnou nismo čuli mnogo od kako je, u januaru, smenio svog prethodnika Alessandra Michela. Očekivanja svakako rastu, a do njegove debitantske revije u Milanu nas deli samo par nedelja.
Daria Werbowy je jos davne 2004. godine bila deo Tom Fordove kampanje za Gucci, da bi nešto kasnije nastupala kao zaštitno lice brenda Celine (u doba Phoebe Philo). Matična kompanija, Kering, ovakav kasting i pristup kampanji komentariše kao nagoveštaj ere fashion reinvencije koja ulazi u sigurnu fazu uzdizanja održivosti.
Kering se u proteklih nekoliko godina suočava sa velikim pritiskom zbog Gucci-jevog nezadovoljavajućeg proseka zarade od ukupne prodaje, pa je i ovaj nov početak nešto što i matična kompanija sa nestrpljenjem očekuje.