Sportina Group postaje strateški partner platforme Shoppster

autor BURO.
SPORTINASKVER

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/05/SPORTINACOVER.jpg

Sportina Group, jedna od najvećih regionalnih modnih kompanija i najveća integrisana online i TV prodavnica Shoppster, u vlasništvu United Grupe, dogovorili su strateško partnerstvo i onlajn prodaju ekskluzivnih svetskih brendova samo na shoppster.com, sa ciljem stvaranja najveće regionalne modne zajednice na platformi koja integriše onlajn i tv prodaju. 

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/05/1620228872362118.png

Povodom ovog partnerstva, Valentina Savić direktorka marketinga Sportina Group izrazila je zadovoljstvo što će saradnja dodatno osnažiti obe kompanije i svim kupcima prirediti iznenađenje:

„Sportina Group ima više od 30 godina tradicije u spajanju svetskih brendova sa lokalnim kupcima. Veoma me raduje da su nas Shoppster i United Grupa prepoznali i odabrali kao partnera u ovoj ambicioznoj inicijativi stvaranja najveće regionalne modne zajednice na platformi koja integriše web i tv prodaju. Moda nisu samo komadi odeće – moda je iskustvo, zajednica, uključenost. U Sportina Group verujemo da upravo sa Shoppsterom i United Grupom možemo zajedno svima približiti najbolje svetske modne stilove, te da zajedno svakom klijentu omogućimo da kupuje kada želi, gde želi i kako želi.“

https://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/05/1620229039438561.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/05/162022903912203.jpghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/05/1620228872908867.pnghttps://buro247.rs/wp-content/uploads/2021/05/1620228873527781.png

U Sportini Group i Shoppsteru veruju da će ovo partnerstvo uticati na ubrzanje digitalne transformacije u modnoj industriji u celoj regiji, od čega će korist imati pre svega kupci, koji će lako i brzo moći da dođu do najmodernije i najkvalitetnije garderobe na jednostavan način i u najkraćem mogućem roku, bez odlaska u prodavnicu. Protekli period nam je pokazao kolika je važnost onlajn kupovine, a dve kompanije očekuju i u narednim godinama ubrzan rast kupovine preko interneta, zbog čega su i dogovorili saradnju kao važan korak koji će kupcima obezbediti pristup proizvodima i modnim linijama, kao da su posetili najpoznatije modne centre u svetu, a sve to preko platforme shoppster.com.