Tom Ford je završio.
Tačnije, Tom Ford je završio sa brendom Tom Ford. Dizajner je, bez ikakve prethodne najave, obelodanio vest da napušta svoj istoimeni brend i tu vest propratio vizualima kolekcije za jesen/zimu 2023. koju zapravo čine njegovi omiljeni modeli iz svih prethodnih Tom Ford kolekcija koje je dizajnirao za trinaest godina od kako je osnovao brend.
U kampanji koju je snimio Steven Klein, vidi se sama esencija dizajnerove estetike: tu su svetlucavi kristali i šljokice, seksi haljine, moćna odela i seksipil pojačan do maksimuma. Klasični Tom For elementi koji će trajati – i mogu da se nose – zauvek.
Ford odavno više ne vija naslove i ne dodvorava se publici, niti je radio streetwear ili hajpovane kolaboracije, on jednostavno pravi jako luksuznu odeću za vernu klijentelu. Recept se pokazao vrlo uspešnim pošto je, po nekim proračunima, brend zaradio preko 800 miliona dolara samo prošle godine. Većinski vlasnik Fordovog beauty carstva je od prošle godine Estée Lauder, dok je Zegna i dalje licencor modne linije.
Ali, da li ovo zaista znači da će Ford nestati sa modne i beauty scene? U Instagram objavi se jednostavno navodi kako je ovo poslednja kolekcija koju on potpisuje za brend Tom Ford. S obzirom na to da pričamo o čoveku koji je u modi uradio maltene sve, od toga da je bio mlada snaga revolucije, pa do toga da je vodio CFDA i snimio dva svetski priznata filma, velike su šanse da ne planira penziju već neki novi uspešan poduhvat. Ostaje nam da vidimo.