Gap se uz Yeezy vraća na velika vrata
Verovatno ste i vi u jednom od dva tabora – ili mrzite ili volite lik i delo Kanye Westa. Sa njim, jednostavno, između ne postoji. Ali, ako bismo morali da izaberemo jednu osobu koja je savršena za vraćanje brenda iz mrtvih, to bi defintivno bio on.
Kada smo poslednji put čuli nešto o brendu Gap? Verovatno je i vama sada prst na čelu, budući da brend (pre)dugo nije bio među modnim temama vodećih medija.
Prošle nedelje, Kanye je snimljen u Los Anđelesu u bebi plavoj puf jakni, uprkos tome što je temperatura iznosila 25 stepeni. Mediji su odmah krenuli sa nagađanjima da je u pitanu Adidas jakna. Ali, zapravo je Kanye, na sebi svojstven način (a kako drugačije) reklamirao komad koji je produkt kolaboracije njegovog brenda i brenda Gap.
Jakna je intenzivno plava, napravljena od recikliranog najlona i košta 200 dolara a trenutno je mogu naručiti samo građani Amerike. Još uvek nema zvaničnog datuma puštanja jakne u prodaju, ali sigurni smo da će to biti uskoro. CEO Gapa, Sonia Syngal, rekla je za NY Times: “Pustićemo Yeezy da otkrije datum. Veoma smo zadovoljni kreativnim procesom sa njihove strane.”
Ono što je dodatno iznenađujuće jeste da je beskompromisni Kanye potpisao ugovor sa Gapom na deset godina i sigurni smo da ćemo kroz deset godina videti još puno sjajnih komada kao rezultat ove saradnje.