Legendarna modna kuća, koja je pre nekoliko nedelja zvanično promenila ime iz Paco Rabanne u Rabanne, lansirala je Rabanne Beauty, najveće proširenje brenda u određenu kategoriju proizvoda još od uvođenja istoimenih parfema 1969. godine.
Doša nam je Rabanne kompletan asortiman kozmetike i šminke, što uključuje više proizvoda za oči, usne i lice, plus odabrani izbor više avangardnih proizvoda za završnicu šminkanja namenjenih oslobađanju kreativnosti korisnika.
Photo: Rabanne beauty
Novi proizvodi idu sa novim, svežim licem sa kreativnim vizijama koje će usmeravati dalji život ove linije. Zato se Diane Kendal pridružuje brendu kao kreativna direktorka za Rabanne Beauty. Premijera uživo Rabanne šminke na pisti biće na reviji brenda na Paris Fashion Week Spring/Summer 2024 koja će se održati ovog septembra. Iako će zvanično lansiranje kolekcije biti 1. oktobra, kada ćemo videti sve proizvode podeljene u različite kategorije, šminka za oči Rabanne Beauty je dostupna i danas.
Photo: Rabanne beauty
Eyephoria se sastoji od bogatih pigmentiranih senki za oči, dramatičnih maskara (dve reči: trepavice sa šljokicama) i elegantnih, posebno dizajniranih pakovanja koja više liče na nakit nego na kozmetiku. Rabanne Rouge fokusira se na usne, sa desetinama nijansi ruževa i hidrirajućih, sjajnih balzama za usne. U međuvremenu, Nudes slave ten, nudeći nove puder podloge koje se sastojie od 91% prirodnih sastojaka i dolaze u 40 različitih nijansi. Na kraju, Arts Factory je igralište raznovrsnih, ekstremnih završnica vašeg makeup looka. Zamislite šljokice, hromirane efekte i kremaste highlightere za lice i telo koji podstiču korisnike da izraze sebe na blistav način.