Instagram profil @naras._ prati 204k pratilaca, jer je Nara Kim jedna od omiljenih IT devojaka influenserskog neba, a i miljenica brendova koji cene neprevaziđenu estetiku izvan kalupa.
Ova prelepa Koreanka je već dugi niz godina u modnoj industriji, u svom primarnom pozivu stilistkinje, a svoje projekte u ovoj modnoj oblasti na kojima sarađuje sa dugogodišnjom prijateljicom Chery, objavljuje na profilu @styledbycherinara.
Njena estetika vrlo otvoreno koketira sa japanskom uličnom modom i manga kulturom, pa iako je inspirisana svetom fantazije, prilagođena ja evropskom street style-u. Zato je Nara vrlo involvirana u aktivnosti evropskih, posebno francuskih brendova, kao što su Balenciaga, Celine, Maison Martin Margiela i Louis Vuitton.
Ne krije opčinjenost epohom 90ih, od izbora aksesoara, do ekscentričnih naočara i ultra širokih pantalona.
Nara ne bi dobila tu ovonedeljnu crush girl titulu da ne krije jednu vrlo snažnu poruku iza atraktivne i besprekorno osmišljene vizuelne prezentacije. Nara je vrlo otvorena o svom seksualnom opredeljenju, pa taj podatak o sebi ponosno ističe.
Osvrnućemo se na njene navode u intervjuima, dok je komentarisala kako izgleda biti queer u Južnoj Koreji.
Tvrdi da je u njenoj rodnoj zemlji prilično teško, a ponekad čak i opasno, biti otvoreno queer. Iako homoseksualnost nije kriminalizovana u zemlji, 58% stanovnika se protivi istopolnim brakovima. Kao rezultat toga, istopolni brakovi nisu priznati, kao ni mnoga prava koja uz njih dolaze, poput usvajanja. Iako Južna Koreja nesumnjivo sve više prihvata LGBTQ+ osobe iz godine u godinu, zajednica se i dalje svakodnevno suočava s borbom, posebno kada je reč o izražavanju svoje seksualne orijentacije i ponosnom istupanju.
Nakon ovog lokalnog backgrounda, možda će nam biti jednostavnije da shvatimo Narin celokupan influenserski bunt.
Kako kaže, oko 14. godine je otkrila modu kao način da sakrije svoje nesigurnosti, te je svoj skroman budžet trošila na ekscentrične modne komade, iluzorno proizvodeći drugačije identitete odećom ne bi li sakrila pravu sebe.
,,Birala bih komade procenjujući koliko bi me činili važnim ili vrednim. Ovaj proces je trajao jako dugo, ali mi je pomogao da kasnije shvatim šta je zaista moj lični stil“, izjavila je.
Nara otvoreno ističe da je deo queer feminističke kreativne grupe, koja je njen krug poverenja i osnaživanja. To je umetnička zajednica kroz koju je uspela da prihvati sebe i da se iskaže na pravi način.
Ono što je njena misija kroz influenserski rad je ukazivanje na problem prihvatanja različitosti, navodeći kao primer stopu tinejdžerskih samoubistava, toksičnih porodičnih odnosa koji rezultiraju nasiljem nad queer osobama.
Uvek je dobra motivacija kada vidimo progres rada na sebi i sposobnost da osoba osvesti svoje nesigurnosti ili socijalnu nepravdu i konačno, da svojim primerom utiče na druge. Nara je odličan primer kako jednom atraktivnom galerijom na društvenoj mreži može da pošalje glasnu poruku o važnim pitanjima. Zato je ona naš ovonedeljni girl crush.