Ono što je najvažnije za Helbersa jeste silueta, te je svojevremeno izjavio da je Fforme namenjen ženama koje žele da se izraze oblicima i arhitektonskim formama, a dva slova „F“ u nazivu (foundation/fundamental change) označavaju osnovu i temeljnu promenu. Radi se o vraćanju izrade odeće na tradicionalan, trodimenzionalan način koji ističe telo i njegovu autentničnu senzualnost.
Pre pojave termina tihi luksuz, Fforme-ova suzdržana elegancija nazivala se minimalizmom. Njen tvorac bila je Jil Sander. Iako Helbers nije na putu da slepo prati ovaj svedeni nasleđeni obrazac, oslanja se na iskustvo u dizajniranju muške odeće za brendove Maison Martin Margiela, Louis Vuitton i The Row .
Helbers je predstavio novu kolekciju za proleće/leto 2024, na Njujorškoj nedelji mode i tvrdi da, iako je mogao da se opredeli za evropsku premijeru iste kolekcije, Njujork žudi za nivoom kvaliteta koji Fforme nudi. Brend je i nastao u američkoj prestonici mode, ali ima evropski osećaj rafiniranosti.
Upravo taj fokus na krojevima je brend pečat, koji potiče iz bogatog iskustva u radu na muškoj kolekciji. Prenoseći taj metod na žensku modu, Helbers zadržava preciznost kroja na osnovinim komadima.
Ovo su komadi odeće koji se ne plasiraju dobro na društvenim mrežama. I pored priče o tihom luksuzu, Instagram i TikTok ne favorizuju vrstu luksuznog minimalizma koji leži u osnovi Fforme.
Ta činjenica ne iznenađuje, jer ni Fforme ne žudi za masovnom pažnjom i trendovima, već publiku pronalazi u glamuroznoj manjini dubokog džepa, sa instančanim osećajem za svedenost i sofisticiranost.