GIRL CRUSH: Jeanne Damas

autor Dubravka Kovačević
girl crush WP

Činjenica je da ova influenserka i dizajnerka ima 1.5M pratilaca na Instagramu, kao i stalna angažovanja, kako u promovisanju svog brenda, tako i u saradnjama sa eminentnim imenima svetske modne scene. Ona je baš ta IT devojka, zvezda Instagram neba i uspešna preduzetnica, a ono što je paradoksalno pri svemu tome, jeste njena neprestana borba da izađe iz kalupa etikete Parižanke.

Jednom prilikom je izjavila  da je predstavljanje njene estetike kao sinonim za francuski stil zapravo iritantno i ograničavajuće, uostalom kao i svako podvođenje pod određene stereotipne slike.

Njen brend Rouje pored odevnog departmana, sadrži i liniju aksesoara i kozmetike. Ono što jeste očigledno, jeste da je dominantna svedena estetika, koja kombinuje jednostavne komade i vintage krojeve sa minimalnim retro detaljima koji doprinose šik efektu.

Brend je najpre započeo online poslovanje i može se reći da je istog momenta globalno lansiran i fenomenalno prihvaćen, zahvaljujući armiji fanova koji su zadivljeni Jeanne-inom estetikom.

Što se tiče ponude šminke- insistira se na prirodnim i nenametljivim tonovima, kao modna svedenost pretočena u make up tutorijal.

Jednom prilikom je pozvana da učestvuje u projektu tako što će napisati knjigu „Vodič za pariški šik“, što je i učinila, na svoj način, pre svega momentalnom lekturom naslova, pa je njena knjiga „U Parizu“, ugledala svetlost dana 2017. godine. U njoj je opisala bogatstvo raznolikosti stilova kada su u pitanju žene koje žive u francuskoj prestonici.

Pokušavajući da izbegne taj teret klišea Parižanke, Jeanne je izjavila da najveću inspiraciju pronalazi na putovanjima, a uz to je i svoj brend deklarisala kao internacionalni, jer je namenjen svim cool devojkama koje cene kvalitet i ne jure za brzim trendovima.

Naš ovonedeljni girl crush i te kako ima šta da kaže o stilu jer je izgradila bogatu karijeru na autentičnoj estetici, a ono što od nje možemo da naučimo jeste da je pogrešno juriti trendove i kalupe, pa makar oni bili i laskavi kao etiketa Parižanke.