Nakon što je predstavio kolekciju za proleće-leto 2024, novi kreativni direktor brenda Gucci, Sabato De Sarno, pažljivo osmišljava kreativni pravac u kojem se kreće italijanska modna kuća pod njegovim vođstvom.
Prvo je lansirao kampanju sa Paulom Mescalom, a onda i Kendall Jenner i Bad Bunnyjem, koji nose komade iz nove kolekcije – trenč kapute, pantalone sa širokim nogavicama, dukseve, luksuzne džempere, preppy blejzere i farmerke – sve sa nekim bezbrižnim šik vajbom – daleko od psihodeličnih printova, nerdy i grandma estetike Alessandra Michelea, pokazavši da se više oslanja na luskuzno nasleđe kuće nego na trendove.
U skladu sa pravcem u kojem želi vodi italijansku modnu kuću, predstavljanje prve večernje kolekcije na gala večeri koju organizuje LACMA (Los Angeles County Museum of Art), LACMA Art + Film Gala, u saradnji sa brendom Gucci – na crvenom tepihu, među samom holivudskom elitom, deluje kao logičan korak.
De Sarno je predstavio večernje modele, 12 haljina, iz nove kolekcije, nazvane jednostavno – Ancora Notte.
Haljine su nosila neka nova Gucci lica, među kojima su Camilla Orner i Agel Akol, koje su debitovale na pisti za Gucci’s Spring 2024 kolekciju, kao i dobro poznata lica, Vittoria Ceretti i Mariacarla Boscono.
Tokom događaja, De Sarno je predstavio manju kolekciju formalne odeće za muškarce, koju je nosila grupa odabranih – ASAP Rocky, Eliot Page i Pedro Pascal.
Fotografije: Gucci