Puma i BMW donose novu kolaboraciju inspirisanu pop-art pokretom.
Ko kaže da umetnost mora da krasi zidove muzeja, prestižnih galerija i nouveau riche kolekcija?
Mašta može svašta, što je tokom veselih sedamdesetih potvrdio i Roy Lichtenstein, guru pop-art pokreta. Granice su tu da se ruše, pa je američkom umetniku kao platno poslužila karoserija trkačkog BMW-a 320i Turbo, automobila koji i danas inspiriše dizajnere širom sveta…
BMW Art Car
Projekat BMW Art Car započeo je sredinom sedamdesetih francuski vozač Hervé Poulain, koji je automobile video izvan okvira brzine, kao objekte koji strpljivo čekaju neki novi život.
Led je probio Alexander Calder, majstor kinetičke umetnosti koji je oslikao prvi artistički automobil poznatog proizvođača. Ipak, najveći utisak ostavio je američki slikar, grafičar i vajar Roy Lichtenstein koji se ubraja u najproduktivnije umetnike dvadesetog veka. A znamo da konkurencija najblaže rečeno nije bila mala…
Roy Lichtenstein
Podjednako voljen i osporavan, Lichtenstein je za života stvorio oko tri hiljade crteža. Ipak, verovatno najveću pažnju privukla je promocija nesvakidašnjeg BMW automobila koji i danas intrigira zanimljivom pop-art livrejom.
Američki slikar, grafičar i vajar Roj Lihtenštajn se ubraja u najproduktivnije umetnike dvadesetog veka – za života je stvorio mnogobrojne studije za slike, skulpture i otiske u sito štampi i keramici.
Kao majstor kolorita, Lichtenstein je 1977. upotrebio karakteristične „Ben Day“ tačkice za dekor mišićave automobilske karoserije. Unikatni automobil nije odmah postao izložbeni eksponat, već se dokazao u nemilosrdnoj trci 24 časa Le Mana! Vozači Hervé Poulain i Marcel Mignot odveli su spektakularni BMW do prvog mesta u svojoj klasi. Ostalo je istorija…
Nova capsule kolekcija razigrani duh pop-art pokreta predstavlja čuvenim Suede patikama od brušene kože i predimenzioniranom bomber jaknom!
Proslavu 100. rođendana legendarnog umetnika, BMW M Motorsport je nedavno obeležio ekskluzivnom capsule kolekcijom koja je nastala u saradnji s tradicionalnim partnerom, kompanijom Puma.
Pop i Comic
Pumina kolekcija sportske odeće i kultnih Suede patika predstavlja omaž slavnom umetniku koji je decenijama redefinisao granice dizajna. Pumini kreativci su očekivano prednost dali osnovnim bojama – crvenoj, plavoj i žutoj. Kao pojačanje, tu su i zelena nijansa bez koje se ne mogu zamisliti radovi Roya Lichtensteina.
Ekskluzivna linija koristi živopisnu grafiku koja se pojavljuje i na čuvenoj BMW „trojci“. Od sportskih patika do streetwear odeće Puma je ponudila dinamičan dizajn s voljenim tačkicama, prugama i drugim comic art šarama koje se harmonično preklapaju.
Osim pomenutih patika i popularne bomber jakne dizajneri su kreirali i BMW M Motorsport RL kačket, ležernu majicu i sportski donji deo trenerke.
Lansiranje nove capsule kolekcije Puma i BMW su obeležili ekskluzivnim događajem na kojem je bila izložena i glavna zvezda, čuveni 320i Turbo.
Osim Lichtensteina, u projektu oslikavanja BMW Art automobila je svojevremeno učestvovao i Andy Warhol, što najbolje oslikava artistička nastrojenja predstavnika ove kompanije.
JOŠ GOTIVNIH PRIČA IZ SEKCIJE BURO.MEN POTRAŽITE OVDE.