Kenzo, francuska luksuzna modna kuća, koju je sedamdesetih osnovao Japanac, udružila je snage sa japanskim gigantom patika za trčanje, brendom Asics, i oživela čuveni model u očaravajućim bojama, Gel – Kayano 20.
Ime Kayano odnosi se na prvobitnog dizajnera čuvenih Asics patika za trčanje, Toshikazu Kayanoa, koji je prvu verziju kreirao 1993. Lansirana 2013. godine kao Asics Gel-Kayano 20, u pitanju je jaka patika koja pruža udobnost i stabilnost tokom trčanja (posebno po asfaltu). Lansirajući novi model ove godine, u saradnji sa kućom Kenzo, dodatno se naglašava legitimitet ove obuće na planetarnom nivou.
Dugoočekivana kolaboracija, o kojoj se šuška već neko vreme, iznedrila je 3 nova uniseks modela patika (isti model u 3 različite kombinacije boja), koje kombinuju šareno nasleđe brenda Kenzo i tehničko umeće brenda Asics, kad su patike u pitanju.
Važno je napomenuti da je inicijator ove saradnje Nigo, umetnički direktor brenda Kenzo, koji je prošle godine napustio adidas. Iako uskoro očekujemo rezultat njenogve saradnje sa bredndom Nike, Nigo se odlučio za još jedan kreativni uzlet i spojio francusku luksuznu kuću sa japanskim brendom, koji je trenutno obožavan širom sveta.
Nova kolaboracija predstavljena je interesantnim videom u duhu sedamdesetih i „no need to rush“ sloganom: s obzirom na to da se naša planeta konstantno kreće i mi smo u stalnom pokretu (dok ste gledali reklamu za Gel – Kayano 20, prešli ste 447 kilometara) i zato ne žurite, take your time, lagano.
Gel-Kayano 20 model možete da kupujete od 26. januara na Kenzo sajtu i odabranim radnjama širom sveta, po ceni od 350 američkih dolara.