Kako izgleda i šta nudi restoran modnog brenda The Coach, u Džakarti

autor BURO.
1 27

Tabby bag i pomfrit u istoj rečenici? Da, moguće je u restoranu modne kuće The Coach, koji je brend otvorio u Džakarti.

Ovo je poslednji u nizu restorana koji je otvorio neki modni brend – tu je Prada restoran u Milanu, Blue Box kafe brenda Tiffany’s u Nujorku, Saint Laurent kafe u Parizu i čuveni lanac Ralph Lauren restorana u Čikagu, Njujorku, Parizu gde je polo bar postao toliko popularan da gosti moraju da zovu nekoliko meseci unapred ukoliko žele da rezervišu sto.

Američki brend The Coach, sa sedištem u Njujorku, otvorio je restoran i kafić, a oba su smeštena u Grand Indonesia Mall-u.

coach restaurant

Oba koncepta – i restoran i kafić, inspirisana su rodnim gradom brenda, dakle Nujorkom, gde u restoranu možete videti repliku žutog taksija iz Njujorka koji (visi naopako sa plafona), a kafić, pored kafe, nudi i picu i sladolede na štapiću.

Modno nasleđe brenda naznačeno je veoma suptilno – od ‘C’ logotipa štampanog na burger – pogačici do uniformi koje nose zaposleni, a koje je dizajnirao kreativni direktor brenda Stuart Vevers.

the coach

Čemu otvaranje restorana i kafića brenda The Coach u Džakarti (ako se pitate)? Prema Toddu Kahnu, izvršnom direktoru i predsedniku brenda, Džakarta je grad sa veoma mladom populacijom, otprilike polovina su milenijalci, Gen-Z i mlađi.

Tim brenda, imao je iskustva sa otvaranjem sličnih prostora u regionu, poput The Coach Play Shophouse koncept-prodavnice u Singapuru. Takođe, brend je u poslednjih nekoliko godina proširio svoje prisustvo u jugoistočnoj Aziji.

Its a slice of the New York city life check out the bistro style leather booths and circular hubcap walls inspired by taxicabs.CoachNY TheCoachRestaurant 1
Its a slice of the New York city life check out the bistro style leather booths and circular hubcap walls inspired by taxicabs.CoachNY TheCoachRestaurant 2

Pretpostavlja se da će ovo biti samo jedan u nizu koncepata koji povezuje modu i gastro. Iako je početna lokacija snažno inspirisana Njujorkom, Todd Kahn želi da nova mesta, u novim gradovima, budu slika i prilika kulture i gradova u kojima su smešteni.

Otvaranje restorana trajalo je dve godine i jedan je od poslednjih poteza brenda The Coach, da oživi izvan samih proizvoda – što je dosad radio organizovanjem drugačijih modnih revija i pametnih kamanja, kako bi nadogradili identitet brenda.

the coach 5555

Todd Kahnova želja nije da nužno kupujete dok ispijate kafu u kafiću ili jedete u restoranu.

– Želim da ovo bude mesto gde se ljudi okupljaju. Želim da kažu ‘hajde da idemo u Coach Coffee Shop po nešto’ i da dolaze tu jer je naše mesto gostoprimljivo i inkluzivno. Ako se slučajno zaljubite u Tabby torbu dok ste tu, utoliko bolje.