Prvi put viđene na reviji modne kuće Schiaparelli za proleće 2024. godine, u Parizu prošlog septembra, prve patike haute couture brenda predstavljaju pravo osveženje među klasičnim modelima platnene obuće od platna.
Patike predstavljaju interpretaciju kreativnog direktora kuće, Roseberryjeva, a izrađene su od ekru platna i na sebi imaju karakterističnu zlatnu oznaku, trompe l’oeil, na vrhovima, koja je napravljena od mesinga.
Dodatak izgledu patika je i metar kojim su ukrašene ivice đona, kao i trompe l’oeil otisak stopala.
Kreativni direktor kuće Daniel Roseberry pridružio se timu 2019. godine, preuzimajući kormilo sa zadatkom da revitalizuje brend i donese novu estetiku. Pre nego što je došao u Schiaparelli, Roseberry je radio kao dizajner u kući Thom Browne, gde je stekao reputaciju po inovativnom i eksperimentalnom pristupu modi.
Reputacija je nastavila da ga prati, s tim da je njegov rad u brendu Schiaparelli postao spoj klasične elegancije sa neočekivanim elementima i neo-retro estetikom.
Schiaparelli otisak
Roseberry je poznat po talentu za krojenje i konstrukciju odeće i sposobnosti da stvori vizualno spektakularne modne revije koje ostavljaju snažan utisak na publiku, kao i modeli kuće, kakve su i ove patike.
Naravno, kao što se i očekuje od haute couture brenda kao što je Schiaparelli, ove patike nisu jeftine. Cena od 2.300 evra (oko 2.450 dolara) postavlja ih u kategoriju luksuznih proizvoda, ali treba imati u vidu da njihova cena odražava ne samo materijale i ručni rad, već i status brenda koji je postao sinonim za visoku modu.
Fotografije: Schiaparelli