Londonska modna marka za muškarce JORDANLUCA živi svoje najbolje dane. Dok suosnivači Jordan Bowen i Luca Marchetto pripremaju teren za svoju predstojeću reviju na Milanskoj nedelji mode, podižu nivo prepoznatljive erotike brenda sa najnovijom kampanjom.
Nakon što je njihov viralni hit sa farmericama sa mrljama od mokraće izazvao pažnju, JORDANLUCA sada donosi poderane i zavodljive komade u svojoj kampanji za trostruki donji veš čime ujedno kreiraju prostor za podizanje novog trenda kada je reč o donjem vešu.
Prvi put predstavljeno u njihovoj kolaborativnoj kolekciji za jesen/zimu 2023, troslojni donji veš promoviše sportski duh marke Lonsdale, dok istovremeno komentariše fetisizaciju prisutnu u britanskim kvir supkulturama.
Skandalozno, zavodljivo i nesumnjivo provokativno, brend ažurirano predstavlja troslojni donji veš kao mnogo više od obične atrakcije.
JORDANLUCA – Jedinstven dizajn
Kamoanja zrači erotskom senzualnošću, prikazujući muške modele u hedonističkim pozama. Modeli JT-1 i JT-3 unapređeni su u klasičnim belim i sivim tkaninama, uvodeći nove jockstrap modele sa minimalnim pokrivanjem. Elastični pojasevi sa naopako ispisanim slovima i figurama borbenog lava i jednoroga inspirisanim logom Lonsdale-a služe kao modni detalj koji će upotpuniti izgled komada.
Foto: Instagram