Preporučeno
Ako pripadate staroj gardi bajkera, ime kompanije Triumph sigurno izgovarate s velikim poštovanjem.
Razloga je mnogo… Marlon Brando je vozio upravo Triumph u filmu The Wild One, što je udica kojoj nije odoleo ni James Dean. Čuveni britanski motocikl rado je „jahao“ i Steve McQueen, kralj kul imidža.
Bili su to slavni dani, kada poznatoj kompaniji čak ni Harley nije mogao da izađe na crtu. Sve što je lepo ima kraj, pa dominacija nije potrajala doveka.
Reputacija i kolaboracija
Kako bi povratio nekadašnji imidž, Triumph poslednjih godina radi vredno i marljivo, u tri smene. Najnoviji štih u ponudi je rezervisan za zvučnu kolaboraciju, koja je spojila Triumph s časovničarskim brendom Breitling. Ovo partnerstvo donelo nam je dvostruko zadovoljstvo – moćni motocikl i ništa manje zanimljivi sat kuće Breitling. Ograničena na 270 primeraka worldwide, nova verzija Speed Triple 1200 RR motocikla dekorisana je detaljima čuvene časovničarske kompanije.
Foto: Breitling PROMO
Ako nas pitate, Speed Triple 1200 RR je već u standardnom izdanju bio prilično atraktivan motocikl, za kojim se na ulici okretalo i staro i mlado. Serijski, Speed Triple 1200 RR bio je dostupan u crvenoj ili beloj boji. Ipak, nova Breitling livreja pravi razliku, jer se ekskluzivni Triumph nakon tretmana pojavljuje u tamnom fazonu, ručno oslikan zlatnim prugama. Ista nijansa je vidljiva i na izvajanom rezervoaru, koji je ugostio Breitling logo. Oznaka švajcarske kompanije je vidljiva i na „glavčini“ zadnjeg točka, dok na partnerstvo podseća i grafika koloritnog TFT ekrana.
Foto: Breitling PROMO
Anđeli čuvari
Triumph brine za bezbednost, pa opsežni elektronski paket uključuje najsavremenije anđele čuvare kao što su ABS sistem, kontrola proklizavanja i režimi vožnje koji se prilagođavaju uslovima na putu. Osim ekskluzivne livreje, nova verzija Triumph Speed Triple 1200 RR Breitling motocikla takođe raspolaže i fensi elementima od karbonskih vlakana. Tu je naravno i seksi kožno sedište. Za kraj, na spisku je i Akrapovič izduv, koji će karakterističnim zvukom u sitne sate buditi komšije iz REM faze.
Aerodinamični Triumph ide (i skreće!) bolje nego što izgleda. A to priznaćete nije bio jednostavan domaći zadatak.
Ni performanse nisu mačji kašalj. Mehanički neizmenjen, Speed Triple 1200 RR Breitling ima na raspolaganju 177 vrednih konjića i 125 Nm obrtnog momenta, što je u kombinaciji s elektronski kontrolisanim poluaktivnim oslanjanjem brenda Öhlins dovoljno respektabilnu ciklistiku.
Pomenutu ergelu pokreće redni trocilindrični agregat zapremine 1,160 kubika, koji je povezan s šestostepenim menjačem. Kako bi nakon silovitih ubrzanja (do „stotke“ novitet ubrzava za oko tri sekunde) novi Triumph samouvereno i zakočio, tu su Brembo Stylema Monoblock kočione čeljusti s diskovima od 320 mm (napred), dok se čeljusti s dva klipa i diskom od 220 mm koriste na zadnjem točku. Za kontakt s asfaltom su zaduženi 17-inčni točkovi na Pirelli Supercorsa gumama.
Titanijum i zlato
Kako bi dodatno naglasio premijum imidž novog Triumpha, Breitling je lansirao i poseban hronografski sat, koji nastupa u okviru proslavljene kolekcije Chronomat. Za ekskluzivni Chronomat B01 42 Triumph Breitling je spojio materijale koji najčešće nisu deo istog paketa – sportski titanijum i luksuzno 18K crveno zlato!
Foto: Breitling PROMO
Tim potezom švajcarski atelje će na ručni zglob isporučiti minimalnu masu i vrhunsku robustnost, koju u stopu prati diskretni dodir prestiža. Stilski dosledan, novi Breitling ima fotogenični antracit brojčanik sa zlatnim ukrasima, koji prati temu motocikla. Nama je poglede privukla centralna kazaljka hronografa ukrašena tradicionalnim simbolom kompanije Triumph, stilizovanim slovom T.
Trijumf Triumpha
Novi sat kompanije Breitling će zainteresovanim kupcima račun olakšati za 10.500 evrića, dok će bajkeri za ključeve Triumpha morati da izdvoje značajno višu sumu, 24.000 evra.
Foto: Breitling PROMO
Na lagano kućište prečnika 42 mm ovom prilikom je povezan vintidž braon kaiš. Ne dozvolite da vas elegantna pojava zavara, Breitling Chronomat B01 42 Triumph nudi vodootpornost od čak 200 metara, pod uslovom da perforirani kožni kaiš zamenite sportskim, gumenim.
Pozadina kućišta je u skladu s trendovima transparentna i izrađena je od safirnog stakla. To rešenje u izlog postavlja složenu konstrukciju Breitling 01 in-house mehanizma, kalibra koji raspolaže autonomijom od 70 časova.
Foto: PROMO
JOŠ GOTIVNIH PRIČA IZ SEKCIJE BURO.MEN POGLEDAJTE OVDE.