Priča o nastanku brenda Orlebar Brown, globalnom rastu i prodaji Chanel grupi lako može da uđe u kategoriju onih filmskih, sa srećnim krajem… Za nepune dve decenije OB je prešao put od ideje i belog papira do kompanije čije proizvode nose najstilizovaniji muškarci, kuće koja sarađuje s brendom Lamborghini.
Urbana legenda kaže da se ideja za Orlebar Brown (OB) rodila na odmoru pored bazena, u indijskom Radžastanu. U egzotičnom ambijentu premijum hotela fotograf Adam Braun je primetio da su muškarci, kada je došlo vreme da se presele s bazena u prestižni bar, bili beznadežno loše stilizovani…Poređenja radi, žene su bile strahovito dobro i pre svega prikladno odevene. Bio je to trenutak kada je kreativni Britanac shvatio da na tržištu ne postoji ništa u čemu bi muškarci mogli mogli da plivaju i provedu vreme u restoranu… Adam Braun je rešio da popuni tu prazninu! Biznis ideja je i zvanično rođena…
Iako je swimwear linija baza, ugledna Orlebar Brown danas nudi gotovo sve: od košulja i bermuda do donjeg veša, sunčanih naočara i patika. Uprkos tome, dugoročni cilj kompanije predstavlja održivi rast!
Dve godine kasnije, u sezoni 2007. zvanično je debitovao projekat Orlebar Brown, kao plod saradnje s poznanicom Džulijom Simpson-Orlebar. Bio je to tandem koji je sanjao i dosanjao velike snove. Već prvom kolekcijom OB je izgradio imidž brenda koji ima originalni pristupu swimwear ponudi. Putovanja, odmori i sunce bili su nepresušna inspiracija, koju je pratio prvoklasni izbor materijala i zanimljivih kosmopolitskih tekstura. Udicu su među prvima progutali šminkeri poput Hjudža Džekmena i Majkla Fasbendera pa je OB od starta krenuo jako, do samog vrha.
Filozofija brenda Orlebar Brown je bila da tada popularni surferski modeli nisu ni dovoljno elegantni ni dovoljno funkcionalni. Retro Speedo gaćice, popularne „tarzanke“ nećemo ni spominjati…Adam Braun je ponudio nešto dijametralno drugačije: besprekorno skrojene, kraće, modernije šortseve pogodne za sve aktivnosti. Kao epilog, Orlebar Brown modeli jednako su bili dominantni na obali i u vodi, jer su bili izrađeni od izdržljive tkanine koja se nakon izlaska iz vode izuzetno brzo suši! O lepoti šara i paterna je bilo suvišno pričati, tu Orlebaru niko nije mogao da izađe na crtu.
U mainstream vode Orlebar Brown je ušao kolekcijom koja je inspirisana kultnim serijalom 007 filmova. Nostalgični Bond printovi i ilustracije i dalje se smatraju najuspešnijom linijom swimwear odeće. Makar do sada, jer je nedavno poznati brend udružio snage s kompanijom Lamborhini, simbolom vrtoglavih brzina. Mamma mia…
Orlebar Brown x Lamborghini: Spoj lepote i brzine
Ako ste se pitali šta se događa kada se italijanski inženjering susretne s swimwear odećom u Savile Row maniru sada imate odgovor. U pitanju je prestižna capsule kolekcija za plivanje, boravak na plaži i uživanje u resort ambijentu.
Inspirisana snagom i lepotom Lamborghini automobila, nova linija koju je dizajnirao Orlebar Brown pomera granice letnjeg luksuza. Svaki artikal ove prestižne kolaboracije nadahnut je detaljima i bojama čuvenih superautomobila. U fokusu su šortsevi za plivanje, košulje, polo majice i luksuzni peškiri: svaki artikal dizajniran je s karakterističnim detaljima italijanskih sportskih automobila na umu. Posvećenost tradiciji dokazuje prikaz legendarnog šestougaonog motiva koji je proslavio kompaniju Lamborghini a tu je i nezaobilazna grafika bika. Orlebar nije zapostavio ni performanse, pa su svi modeli oblikovani od najsavremenijih, ekoloških materijala.
Ambiciozni Adam Braun je osnovao kompaniju OB 2007. Dvanaest godina kasnije, uz malu pomoć 007 franšize, posao je preuzela moćna Chanel grupa!
Cene su prema očekivanjima astronomske, pa je najjeftiniji deo nove kolekcije peškir, koji košta 175 evra. Ipak, imamo i dobre vesti: Orlebar Brown i Lamborghini su potpisali trogodišnji ugovor pa je ovo tek prvo poglavlje ekskluzivnog partnerstva.
Foto: Promo, Instagram