Christine Centenera je započela svoju karijeru u industriji u magazinu Harper’s Bazaar u Sidneju početkom 2000-ih. Danas, modna direktorka Vogue Australia živi i radi u dve vremenske zone: na relaciji Njujork -Pariz. Sa prefinjenom, suptilnom i pretežno monohromatskom estetikom odevanja, ona je podjednako prisutna ispred kamera kao ikona uličnog stila, koliko i iza scene. Godine 2017. osnovala je Wardrobe.NYC sa kolegom, australijskim dizajnerom Joshom Gootom, kao apgrejdovanu verziju osnovnih i multifunkcionalnih odevnih komada.
O modi i stilu
Za sebe kaže da nije bila strastveni obožavalac mode dok je bila mlađa. Zanimala ju je odeća u smislu kvaliteta, dok se nikada nije osvrtala za prolaznim i brzim trendovima. Odrasla je uz četiri sestre što ju je u modnom kontekstu dovelo do zaključka da slične osobe sa istim vaspitanjem mogu da izraze sebe na različite načine kroz odevanje. Čak i ako je isti odevni predmet, nosiće se na različite načine.
Lični pečat
Njena karijera je počela kroz stilizovanje i uredničke uloge u raznim australijskim modnim časopisima, što ju je izgradilo u jednu od najprepoznatljivijih figura u globalnoj modi. Saradnje sa imenima poput Kanye Westa, Virgila Abloha i Louis Vuittona učvrstile su njenu reputaciju kao vizionarke stila. Centenera je takođe privukla pažnju svojim radom kao lična stilistkinja poznatih ličnosti kao što su Cate Blanchett, Naomi Campbell , Cara Delevingne , Elle Fanning, Gisele, Kim Kardashian i Miranda Kerr , i davajući estetski doprinos mnogim prestižnim modnim revijama i kampanjama.
Njena sposobnost da utiče na trendove, odražavajući prepoznatljiv lični stil—obeležen krojenim komadima, kožom i monohromatskim izgledima—učinila ju je cenjenom figurom u modnim krugovima širom sveta.
Wardrobe.NYC
Wardrobe.NYC je fokusiran na minimalističke, visokokvalitetne osnovne komade. Centenera je poznata po svom elegantnom, avangardnom i često hrabrom stilu, koji spaja uličnu modu sa visokom modom, a brend koji je osnovala je postao globalna atrakcija za modne entuzijaste koji dele njenu ideologiju. Ideja vodilja u nastanku brenda je pre svega na koji način pomoći ljudima da pojednostave svakodnevno oblačenje. Reč je o ključnim predmetima kao luksuznim osnovama u funkciji jedinstvenog, efikasnog i nerasipničkog modnog obrsca. Trenutno brend promoviše koloaboraciju sa Rosie Huntington Whiteley, koja je oversized krojevima i sofisticiranoj estetici dala seksi twist.
Foto: Instagram, Pinterest