Da li će i ostali dizajneri krenuti njegovim stopama i učiniti korak ka demokratizaciji modnih revija?
Kada je Alexander Wang došao iz San Franciska u Njujork na studije momentalno se zaljubio u ovaj grad. Svoje prvo leto proveo je radeći svakog jutra i vikenda u robnoj kući Barneys i kao intern kod Marc Jacobsa. Kada je shvatio da mu je posao zanimljiviji od studija, napustio je fakultet i osnovao svoju popularnu i prepoznatljivu liniju trikotaže za žene.
Od tada ne prestaje da bude fasciniran Njujorkom i da, na najbolji način, koristi sve prostore koje mu ovaj grad pruža, kako bi organizovao svoje revije. Sada je odlučio da ode i korak dalje: pored 360 mesta za novinare, bajere i VIP goste na reviji, koja će biti organizovana ispred Rockefeller centra, dodao je opciju da preko 1.000 ljudi pogleda show sa gornje galerije. To znači da, dok urednici magazina budu pratili ispred sebe svaki detalj na manekenkama – pad materijala, okret koji prave, sve to će moći da posmatraju (sa malo veće udaljenosti) fanovi dizajnera kao i slučajni prolaznici koji se zadese tu.
„Ovo je američki brend osnovan u Njujorku, a Rockefeller Center predstavlja energiju i epicentar ovog grada. U kontrolisanim uslovima, kao na svakoj modnoj reviji, gosti će gledati modnu reviju na donjem nivou. Ali pored toga pozivamo Njujorčane da iskuse reviju na gornjem nivou. Ovo je naš poklon gradu“, izjavio je potparol Alexander Wanga.
I neće se zaustaviti samo na tome – za posetioce na gornjoj galeriji dizajner i njegov tim obezbedili su (imajući na umu karakter ovog dela grada) štandove sa grickalicama, hranom, zabavnim elementima, pićem, kao i taksi-rikše. Ovo je mnogo više od same revije, radi se o javnom događaju u kojem će posetioci biti počašćeni doživljajem koji prevazilazi puko gledanje manekena na pisti.
Da li će se još neko odlučiti za ovakvu vrstu „poklona“ i demistifikovati modni svet puštajući da se zaviri u njega i iskusi iz prve ruke, ostaje nam da vidimo. Svakako znamo gde bismo bili da smo sutra Njujorku.