Poslednji projekat koji je grafički dizajner i vizuelni umetnik Joshua Vides uradio jeste limitirana serija za italijansku modnu kuću Fendi. Ovaj umetnik, poreklom iz Gvatemale i SAD-a, je već privukao našu pažnju svojom estetikom koja kao da je izašla sa stranica crno-belog stripa, saradnjama koje je već ostvario sa Le Bron Jamesom i Takashi Murakamijem i svojevrsnom instalacijom redizajnirane kapele za venčavanje u Palms Casino Resortu u Las Vegasu.
Ovaj put, svoju pažnju i kreativnost je usmerio na kultne modele Fendi torbi, prekrivača i majica, i poigrao se ikoničnim logoom dajući mu novu dimezniju. I to mislimo bukvalno. Svi komadi izgledaju kao da su nacrtani – zamislite da ste zakoračili u kultni spot grupe A-Ha “Take On Me”. O tome koliko su instagramable nema potrebe ni govoriti, a u prodaji se za sad nalaze isključivo u luksuznoj robnoj kući Harrods u Londonu.